GA: Case Study: Przygotowanie sklepu internetowego dla MKING | Wojoweb Case Study: Przygotowanie sklepu internetowego dla MKING | Wojoweb

Case Study

Przygotowanie sklepu internetowego dla MKING

Przejrzysty i łatwy w obsłudze sklep internetowy to absolutna podstawa dla firm, które chcą osiągnąć sukces w dzisiejszych czasach. Konkurencja jest bardzo duża, a więc istotne jest to, aby przyciągnąć klienta na stronę internetową, a później go zatrzymać i zachęcić do realizacji zamówienia. Idealny sklep internetowy powinien mieć ciekawą, ale nienachalną szatę graficzną, a przede wszystkim powinien wyróżniać się funkcjonalnościami, które ułatwiają robienie zakupów online.

Dla firmy MKING przygotowaliśmy sklep w systemie Prestashop, który umożliwia szybkie składanie zamówień, a także możliwość zrobienia zakupów bez lub z rejestracją. W panelu klienta widoczna jest historia zamówień, z kolei z panelu administracyjnego możliwa jest edycja zamówienia.

Cenioną funkcjonalnością jest również szybkie dodawanie produktów, dodawania załączników, takich jak instrukcje do produktu, a także dodawanie atrybutów do produktów. Z punktu widzenia administratora wygodnym narzędziem są także statystyki, a także szeroki zakres działań marketingowych, których prowadzenie umożliwia system. Mowa tutaj m.in. o rabatach i bonach, obniżkach dla całego sklepu, wyświetlaniu dostępności produktów na stronie czy oznaczaniu konkretnego produktu jako „nowości”.

Co udało się nam zrobić?

Wchodząc na stronę internetową sklepu MKING, na pierwszy rzut oka widzimy baner ze zmieniającymi się grafikami. Slider zachęca klientów do przejrzenia kategorii takich jak: „interkomy motocyklowe”, „lokalizatory GPS” czy „mini kamery”. Poniżej znajdują się przyciski funkcyjne z polecanymi kategoriami, polecany produkty, promocje, nowości, a także odnośniki do bloga i polecanych artykułów sprzedawcy.

Cała strona została utrzymana w minimalistycznym klimacie, dzięki czemu nie mamy tutaj do czynienia z nadmiarem funkcjonalności i to właśnie oferowane produkty wychodzą na pierwszy plan. W menu głównym znalazły się odnośniki do poszczególnych kategorii produktów, a więc: „Lokalizatory GPS”, „Sprzęt detektywistyczny”, „Akcesoria motocyklowe”. Ponadto w belce umieściliśmy także odnośniki do podstron: „Promocje”, „Blog” oraz „Kontakt”.

W tego typu sklepach internetowych najważniejsze jest przejrzysty i wygodny dla klienta podział na podkategorie, co ułatwia odnalezienie się na stronie internetowej. To dlatego każda z kategorii produktów została podzielona na podkategorie. Po wejściu w tę, która interesuje użytkownika, wyświetlają mu się poszczególne produkty przedstawione w postaci kafelków ze zdjęciami, nazwą produktu, a także jego ceną.

Po kliknięciu w interesujący przedmiot, potencjalny klient, może przejrzeć inne zdjęcia, zapoznać się z opisem, a także zdecydować się na zakup w zestawie, dzięki czemu może spodziewać się korzystniejszej ceny. Poniżej znajdują się produkty „Z tej samej kategorii”, co jeszcze bardziej ułatwia klientowi nawigację w sklepie.

Dodając produkt do koszyk, użytkownikowi wyświetla się okienko z potwierdzeniem. Może on następnie przejść do koszyka albo kontynuować zakupy. Następnie wyświetla mu się podsumowanie zamówienia. Może zamówić produkt jako gość, zarejestrować się albo zalogować do systemu, jeżeli już posiada konto na stronie internetowej.

Co zyskała firma MKING?

Firma MKING ma teraz do dyspozycji cenne narzędzie, dzięki któremu może sprzedawać swoje produkty, docierając do szerokiego grona odbiorców. Może budować zasięgi, dzięki blogowi, który znajduje się na stronie internetowej, a także prowadzić działania marketingowe na szeroką skalę.

Przede wszystkim sklep internetowy jest wygodny i prosty w zarządzaniu, co z punktu widzenia administratora jest bardzo istotne. Dodawanie produktów i zarządzanie nimi nie jest skomplikowane, co dotyczy również dodawania zdjęć czy manewrowania cenami. Administrator bez problemu zarządza również użytkownikami i ich zamówienia, otrzymując powiadomienia o transakcjach. Oczywiście stronę internetową można w przyszłości rozbudować o kolejne produkty i kategorie, w zależności od potrzeb firmy.

Podobne

Case Study: Przygotowanie strony internetowej dla Bramle

Strona internetowa dla firmy stolarskiej wraz z autorskim kalkulatorem do wycen dla klientów

icon Czytaj dalej

Case Study: Przygotowanie strony internetowej dla Aleet

Firma Aleet stworzyła wygodne i funkcjonalne rozwiązanie, które odmieniło działanie wielu przedsiębiorstw w Polsce i nie tylko. Mieli doskonały produkt, brakowało im tylko jednego – sprawdzonego sposobu na zaprezentowanie go zainteresowanym.

icon Czytaj dalej

Case Study: Przygotowanie sklepu internetowego dla Łodzińscy 

Skrojona na miarę strona internetowa może przyciągnąć uwagę i zatrzymać klienta na dłużej. Często to klucz do sukcesu, a sklep internetowy powinien być nie tylko funkcjonalny, ale również wyróżniać się piękną szatą graficzną. Coraz częściej lokalnym producentom również zależy na tym, aby pokazać się szerokiemu gronu odbiorców, dlatego stawiają na strony internetowe i sprzedaż wysyłką. Tą drogą poszła firma Łodzińscy, która istnieje od 1894 roku.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.