GA: Case study: Stworzenie strony internetowej dla BLUR Body Lounge | Wojoweb

Case Study

Stworzenie strony internetowej dla BLUR Body Lounge

BLUR Body Lounge to gabinet kosmetyczny tworzony z pasją i zamiłowaniem do piękna. Zatrudnia jednie wykwalifikowany i doświadczony personel, dzięki czemu świadczą usługi na bardzo wysokim poziomie.

Cały czas też się rozwijają, inwestując w nowoczesny sprzęt. Jednak w dzisiejszych czasach takie działanie nie zawsze jest wystarczające, żeby przyciągnąć do siebie odpowiednią liczbę klientów. Widoczność w sieci jest w tym przypadku absolutną podstawą i pozwala na osiągnięcie bardzo dużych korzyści, o czym doskonale wiedzą właściciele tego gabinetu kosmetycznemu.

To dlatego BLUR Body Lounge skontaktowało się z nami w celu stworzenia oryginalnego, a przede wszystkim przejrzystego projektu, który będzie łatwy w odbiorze, ale również intuicyjny w obsłudze.

Co udało się nam zrobić?

BLUR Body Lounge stworzyliśmy wzorcową stronę gabinetu kosmetycznego, która zawiera wszystkie najważniejsze informacje z punktu widzenia potencjalnego klienta.

Przede wszystkim nie jest przy tym przeładowana niepotrzebnymi wiadomości czy usprawnieniami, co gwarantuje szybkie ładowanie i łatwe odnalezienie się w menu. W porozumieniu z klientem powstała nowoczesna i minimalistyczna strona, której grafika przyciąga uwagę.

Jest wypełniona pięknymi zdjęciami, które zachęcają klientów do skorzystania z usług. To jednak nie wszystko, ponieważ jednym z głównych aspektów są zakładki, takie jak informacje o firmie. Klienci chętnie na nią wchodzą, żeby dowiedzieć się nieco więcej na temat osób, w których ręce się oddadzą. Z tego miejsca można również łatwo przejść do profilu na Booksy, gdzie możliwe jest umówienie wizyty. A to wszystko za sprawą jednego kliknięcia w kafelek „Umów wizytę”.

W zakładce „zabiegi” znajdują się informacje o ofercie. Po kliknięciu w dedykowane zdjęcia, użytkownik jest przenoszony na inną stronę, na której konkretny zabieg jest dokładnie opisany, co pozwala mu przekonać się, czy będzie on odpowiednim wyborem dla niego.

W przypadku gabinetów kosmetycznych bardzo ważną rolę gra cennik. To dlatego nie pominęliśmy również tej zakładki. Co ważne, firma BLUR Body Lounge może w tej zakładce dodawać również promocyjne ceny, co dodatkowo zachęca klienta do skorzystania z oferty. Nawigacja jest bardzo przyjazna, dzięki kolejnym menu po lewej stronie, które umożliwia szybkie przeniesienie się w wybrane miejsce cennika.

Na stałe na samej górze strony został przypięty również odnośnik „Rezerwuj”, który po jednym kliknięciu przenosi na profil strony Booksy i umożliwia szybkie umówienie się na wizytę w gabinecie czy sprawdzenie najbliższych wolnych terminów.

Stworzyliśmy również zakładkę „Blog”, gdzie salon regularnie publikuje nowe wpisy. To ważne z perspektywy klienta, ponieważ jest on na bieżąco z nowościami w salonie, a także może dowiedzieć się również nieco więcej na temat poszczególnych zabiegów. Dodatkowo jest to wspaniałe narzędzie do budowania contentu.

Co zyskała firma BLUR Body Lounge?

Jak wskazuje firma BLUR Body Lounge, ich klienci zwracają uwagę na stronę internetową gabinetu. Podkreślają, że wyróżnia się ona na tle konkurencji. Największe atuty? Przejrzystość oraz łatwa nawigacja. Pomimo tego, że na stronie znajduje się sporo zdjęć i treści, witryna szybko się ładuje, co jest dodatkową zaletą, ponieważ nie zniechęca użytkowników do jej eksplorowania.

BLUR Body Lounge podkreślają, że na profesjonalną stronę zwracają uwagę również marki, z którymi współpracują. Kluczowy jest dla nich m.in. blog, na którym nieustannie wrzucane są nowe treści, a także dystrybuowane są w innych kanałach, takich jak Facebook czy Instagram.

Z punktu widzenia zarządcy stroną, nie mają żadnych trudności z dodawaniem nowych treści. Panel jest bardzo intuicyjny, a dodatkowym atutem jest przede wszystkim to, że witrynę można w każdym momencie dopasować do tak szybko zmieniających się trendów. Oczywiście na stałe pomaga w tym firma Wojoweb, ponieważ z naszymi specjalistami można się skontaktować w każdej sytuacji. To dlatego witryna jest nieustannie optymalizowana, co ma wpływ na jej widoczność w wyszukiwarce. Cały czas wdrażamy na stronie nowoczesne rozwiązania, dzięki czemu gabinet wyróżnia się na tle konkurencji.

Tworząc stronę, zadbaliśmy o każdy aspekt, a więc przygotowaliśmy ją zgodnie z zachowaniem zasad UX. Co to oznacza? Jest bardzo funkcjonalna, a najlepszym dowodem na to są statystyki, które nie kłamią. Witryna może poszczycić się bardzo niskim bounce rate (współczynnikiem odrzuceń) na poziomie 30%, z kolei średni czas trwania sesji wynosi aż 4 minuty!

Zadbaliśmy również o to, żeby strona świetnie prezentowała się nie tylko na komputerach stacjonarnych, ale również na urządzeniach mobilnych, co jest bardzo ważne, ponieważ w przypadku firmy BLUR Body Lounge aż 74% sesji pochodzi właśnie z nich.

Podobne

Jak projektować stronę firmy?

Strona internetowa firmy to jej wizytówka. Powinna być zatem jak najlepiej dopasowana do branży, a także konkretnego przedsiębiorstwa.

icon Czytaj dalej

Jak wybrać wykonawcę strony internetowej?

Konkurencja na polskim rynku jest całkiem spora. Niestety, bardzo łatwo jest trafić na oszustów, którzy są nieterminowi, a przede wszystkim nie mają pojęcia o tworzeniu oryginalnych witryn. Jak się przed nimi wystrzegać?

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.