GA: Rebranding - Co to jest i jak go przeprowadzić | Kraków i okolica Rebranding - Co to jest i jak go przeprowadzić | Kraków i okolica

Rebranding

Dzisiejszy rynek bardzo dynamicznie się zmienia, a więc najważniejsze jest to, żeby podążać za trendami i wpisywać się w potrzeby różnorodnych klientów.

Nie daj się konkurencji, nie zostawaj w tyle! To czasami wymaga jednak podejmowania odważnych kroków. Rebranding może okazać się konieczny, ponieważ umożliwia nawiązanie lepszej komunikacji z odbiorcami, a także stworzenie wizerunku firmy, który zostaje w pamięci na dłużej.

Czym jest rebranding?

Rebranding to inaczej swego rodzaju transformacja marki, która ma na celu wybicie się na na tle konkurencji. Niekiedy jest konieczna, ponieważ umożliwia dostosowanie się do zmian, jakie zachodzą na rynku w konkretnej branży.

Mowa tutaj przede wszystkim o zmianie elementów wizerunkowych oraz strategicznych. Modyfikacji może być zatem poddane logo, wizualizacja, oferta, produkty, hasła reklamowe, ale również kluczowi odbiorcy czy nawet sama nazwa firmy. Rebranding przyjmuje różne oblicza i najważniejsze jest to, żeby dostosować go do potrzeb danego przedsiębiorstwa. Nowa odsłona firmy musi być bowiem bardzo dobrze przemyślana, a wszystko po to, żeby zyskać zainteresowanie potencjalnych klientów.

WYPEŁNIJ BRIEF icon

Kiedy warto zdecydować się
na rebranding?

Rebranding może okazać się absolutnym strzałem w dziesiątkę w przypadku wielu różnorodnych firm. Przede wszystkim warto się na niego zdecydować, kiedy w grę wchodzi:

  • odświeżenie albo zmiana wizerunku firmy,
  • dotarcie do większego albo nowego grona odbiorców,
  • wyeksponowanie tożsamości przedsiębiorstwa,
  • zwiększenie skuteczności komunikacji marketingowej,
  • nadanie komunikacji spójności,
  • dostosowanie się do zmian, jakie zachodzą na rynku w danej branży.

Ponadto wiele firm decyduje się również na rebranding, kiedy wypuszczają na rynek nowy produkt lub chcą całkowicie zmienić misję albo nadrzędne wartości przedsiębiorstwa.

WYPEŁNIJ BRIEF icon

Jakie działania warto podjąć
w ramach rebrandingu?

Rebranding może być wielowymiarowy, a ostateczny efekt jest zależny od potrzeb danej firmy. W naszej agencji kreatywnej dbamy o to, żeby skupić się na podążaniu za celami poszczególnych marek. Na czym może zatem polegać rebranding? Na zmianie logo, grupy docelowej, strony www, kanałów komunikacji, ale przede wszystkim również na stworzeniu całkowicie nowej identyfikacji wizualnej. Warto się z nami skontaktować, aby uzyskać więcej informacji na ten temat.

WYPEŁNIJ BRIEF icon

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.