Postawiliśmy zatem na jasną, geometryczną grafikę, która stanowi tło dla zdjęć, eksponujących sprzedawane meble. To ważne, ponieważ klienci kupują przede wszystkim oczami, a więc najważniejsze jest to, żeby mogli dokładnie przyjrzeć się poszczególnym modelom. Na stronie głównej umieściliśmy zatem ruchomą rolkę, na której firma prezentuje zdjęcia poszczególnych mebli. Poniżej z kolei znajdują się najważniejsze informacje na temat sklepu internetowego oraz kolejne zdjęcia. Po kliknięciu w kafelek z fotografią można się przenieść na podstronę dedykowaną konkretnej linii, żeby obejrzeć poszczególne modele mebli.
Oczywiście na stronie głównej nie zabrakło również miejsca na popularne produkty. To kafelki ze zdjęciami, nazwą mebla, a także jego ceną. Po kliknięciu w fotografią użytkownik jest przenoszony na dedykowaną mu podstronę.
Dużym atutem strony internetowej jest intuicyjna nawigacja. Na górze znajdują się kategorie, takie jak: „meble”, „obrazy z metalu”, „meble ogrodowe”, „pielęgnacja mebli”, „o nas”, „współpraca”, „kontakt”, „blog”. To wszystko umożliwia szybkie przeniesienie się na interesującą podstronę. Co ważne, np. „meble” rozwijają się na jeszcze więcej podzakładek, takich jak „stoły” czy „biurka”. W ten sposób klient może sprawniej wyszukać to, co go interesuje.