GA: Case study: Stworzenie strony internetowej dla sklepu meblowego Ligrro | Wojoweb

Case Study

Stworzenie strony internetowej dla sklepu meblowego Ligrro

Obecnie osoby, które urządzają swoje wnętrza nie mogą narzekać na brak możliwości.

Mają dostęp do bardzo szerokiego asortymentu i nawet nie muszą chodzić po sklepach stacjonarnych, żeby wybrać coś do swojego domu. Meblowych sklepów internetowych jest naprawdę bardzo dużo! To dlatego strona tego typu firmy powinna być jak najbardziej dopracowana, żeby przyciągała uwagę klienta i zachęcała do zakupu.

Firma Ligrro zwróciła się do nas z prośbą o stworzenie unikatowej strony internetowej, która będzie przy tym łatwa w obsłudze zarówno dla użytkowników, jak i dla zarządców witryny.

Co udało się nam zrobić?

Zależało nam przede wszystkim na tym, aby strona internetowa była jak najbardziej dopracowana i wpasowywała się w wizję rozwoju przedsiębiorstwa.

Postawiliśmy zatem na jasną, geometryczną grafikę, która stanowi tło dla zdjęć, eksponujących sprzedawane meble. To ważne, ponieważ klienci kupują przede wszystkim oczami, a więc najważniejsze jest to, żeby mogli dokładnie przyjrzeć się poszczególnym modelom. Na stronie głównej umieściliśmy zatem ruchomą rolkę, na której firma prezentuje zdjęcia poszczególnych mebli. Poniżej z kolei znajdują się najważniejsze informacje na temat sklepu internetowego oraz kolejne zdjęcia. Po kliknięciu w kafelek z fotografią można się przenieść na podstronę dedykowaną konkretnej linii, żeby obejrzeć poszczególne modele mebli.

Oczywiście na stronie głównej nie zabrakło również miejsca na popularne produkty. To kafelki ze zdjęciami, nazwą mebla, a także jego ceną. Po kliknięciu w fotografią użytkownik jest przenoszony na dedykowaną mu podstronę.

Dużym atutem strony internetowej jest intuicyjna nawigacja. Na górze znajdują się kategorie, takie jak: „meble”, „obrazy z metalu”, „meble ogrodowe”, „pielęgnacja mebli”, „o nas”, „współpraca”, „kontakt”, „blog”. To wszystko umożliwia szybkie przeniesienie się na interesującą podstronę. Co ważne, np. „meble” rozwijają się na jeszcze więcej podzakładek, takich jak „stoły” czy „biurka”. W ten sposób klient może sprawniej wyszukać to, co go interesuje.

Produkty są przedstawiane w postaci stylowych, minimalistycznych kafelek ze zdjęciem, ceną oraz nazwą. Po kliknięciu w konkretny użytkownik trafia na dedykowaną mu podstronę, gdzie może dokonać zakupu. Oczywiście oprócz zdjęć, znajdują się na niej najważniejsze informacje na jego temat, a także szczegóły opis.

Na stronie stworzyliśmy również blog, co sprawia, że firma może łatwo pracować nad własnym contentem. Oczywiście doskonale wiemy o tym, że tego typu sklepy internetowe zyskują na wiarygodności, kiedy wszystkie informacje na temat przedsiębiorstwa są łatwo dostępne. Mowa tutaj głównie o danych kontaktowych, których oczywiście nie mogło tutaj zabraknąć. Co ważne, użytkownik, cały czas, kiedy porusza się po stronie internetowej na samej górze widzi numer telefonu, a także adres mejlowy.

Co zyskała firma Ligrro?

Przede wszystkim profesjonalny wygląd, co jest ważne w przypadku sklepów internetowych, ponieważ jest to najlepsza zachęta dla użytkowników do zrealizowania zakupów. Poszczególne produkty są zaprezentowane przejrzyście, a duża liczba zdjęć sprawia, że potencjalni klienci dokładnie mogą przyjrzeć się poszczególnym meblom.

Dodatkowym atutem jest także łatwa nawigacja i szybki dostęp do koszyka, do którego w każdym momencie można coś dodać czy usunąć konkretną rzecz. To bardzo ważne, ponieważ dzięki temu klient się nie irytuje w trakcie realizacji zamówienia.

Właściciel strony bez żadnych, nawet najmniejszych trudności w każdym momencie może dodawać nowe produkty, usuwać stare czy je aktualizować. Może szybko edytować opis oraz cenę, zmienić zdjęcia czy dodać kolejne. W przypadku sklepów internetowym jest to bardzo ważna funkcjonalność. Zadbaliśmy zatem o to, żeby ten proces był bardzo prosty oraz intuicyjny również dla administratorów.

Witryna doskonale się prezentuje oraz szybko działa nie tylko wyświetlana na komputerach stacjonarnych, ale również na urządzeniach mobilnych.

Podobne

Jak projektować stronę firmy?

Strona internetowa firmy to jej wizytówka. Powinna być zatem jak najlepiej dopasowana do branży, a także konkretnego przedsiębiorstwa.

icon Czytaj dalej

Jak wybrać wykonawcę strony internetowej?

Konkurencja na polskim rynku jest całkiem spora. Niestety, bardzo łatwo jest trafić na oszustów, którzy są nieterminowi, a przede wszystkim nie mają pojęcia o tworzeniu oryginalnych witryn. Jak się przed nimi wystrzegać?

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.