Wygodnym rozwiązaniem są również „najnowsze ogłoszenia”, które znajdują się także na stronie głównej. W tym przypadku postawiliśmy na kafelki ze zdjęciami, krótką informację o nieruchomości, a także przycisk „szczegóły”, który przenosi do szczegółowego opisu.
Podczas prac przygotowaliśmy również zakładki „sprzedaż” i „wynajem”, które również zostały opatrzone wygodnymi wyszukiwarkami. Dodatkowo firma oferuje również inne usługi, takie jak kupno, zamiana, najem czy kredyty. Oczywiście chcieliśmy o tym poinformować klientów, a więc stworzyliśmy osobną zakładkę „usługi”. Tam z kolei umieściliśmy kafelki w zielonym odcieniu, które są czytelne, a po ich kliknięciu użytkownik przenosi się na specjalnie dedykowaną podstronę.
W przypadku firm zajmujących się sprzedażą nieruchomości absolutnie kluczowym elementem są szczegółowe informacje na temat przedsiębiorstwa. To dlatego nie może ich zabraknąć na stronie internetowej. Zadbaliśmy o to, ponieważ taki rodzaj identyfikacji wzbudza zaufanie wśród klientów, którzy często za pośrednictwem przedstawicieli danego przedsiębiorstwa realizują milionowe inwestycje.
Na samej górze strony internetowej, niezależnie od tego, na której z zakładek znajduje się użytkownik, widnieje numer telefonu. Jest to najlepszy sposób na to, aby klient nie musiał błądzić w poszukiwaniu kontaktu do firmy. Niezależnie od tego, na jakiej pozycji się znajduje, może pozyskać istotną dla siebie informację.