GA: Case study: Stworzenie strony internetowej dla Zagórscy Nieruchomości | Wojoweb Case study: Stworzenie strony internetowej dla Zagórscy Nieruchomości | Wojoweb

Case Study

Stworzenie strony internetowej dla Zagórscy Nieruchomości

Sprzedaż nieruchomości jest dziś bardzo intratnym zajęciem, jednak konkurencja w tej branży rośnie jak grzyby po deszczu. To dlatego firmy, które się tym zajmują powinny postawić na dobrą widoczność w sieci, co nie zawsze jest łatwe. Przede wszystkim istotą jest w tym przypadku stworzenie odpowiedniej strony internetowej, która będzie przejrzysta dla potencjalnych klientów.

Zagórscy Nieruchomości zgłosili się do nas z prośbą o przygotowanie dla nich miejsca w sieci, w którym będą mogli wystawiać oferty mieszkań, domów, działek i lokali, którymi dysponują. Chodziło tutaj nie tylko o sprzedaż, ale również ich wynajem. Oczywiście w tym przypadku nie mogło zabraknąć miejsca na zdjęcia, które w pierwszej kolejności zwracają uwagę na zakup konkretnej nieruchomości i umożliwiają przyciągnięcie właściwej liczby klientów.

Zależało nam na tym, żeby stworzyć dla firmy prosty i funkcjonalny projekt, bez natłoku zbędnych informacji, za to z możliwością łatwego odnalezienia się na witrynie. Chodziło przede wszystkim o łatwą obsługę strony, a także postawienie jedynie na niezbędne funkcjonalności.

Co udało się nam zrobić?

Dla firmy Zagórscy Nieruchomości stworzyliśmy stronę internetową,
która już od wejścia zachęca do kontaktu z przedstawicielem.

W przypadku tej branży jest to absolutnie kluczowe, ponieważ klienci mają zazwyczaj bardzo wiele pytań i określone preferencje, które jest w stanie na szybko zweryfikować pracownik firmy, a następnie może on pomóc w znalezieniu wymarzonej nieruchomości. To dlatego już na sliderze ze zdjęciami na stronie głównej znalazło się okienko do kontaktu.

Formularz „Zadzwonimy do Ciebie” z prośbą o wpisanie imienia, numeru telefonu, adresu mejlowego oraz krótkiej informacji o usłudze poszukiwanej przez daną osobę. Później znajduje się wyszukiwarka, która okazała się być strzałem w dziesiątkę. Przy jej pomocy potencjalni klienci mogą łatwo zweryfikować czy firma dysponuje nieruchomością, jaka mogłaby ich zainteresować. Należy tutaj wybrać rodzaj transakcji, typ nieruchomości, rodzaj rynku (wtórny, pierwotny), lokalizację, zakres cenowy, a także powierzchnię. To umożliwia znaczne przyspieszenie wyszukiwania i sprawia, że klient chętnie odwiedza ponownie stronę internetową, ponieważ ma świadomość tego, że nowe ogłoszenia mogą się na niej pojawić każdego dnia.

Wygodnym rozwiązaniem są również „najnowsze ogłoszenia”, które znajdują się także na stronie głównej. W tym przypadku postawiliśmy na kafelki ze zdjęciami, krótką informację o nieruchomości, a także przycisk „szczegóły”, który przenosi do szczegółowego opisu.

Podczas prac przygotowaliśmy również zakładki „sprzedaż” i „wynajem”, które również zostały opatrzone wygodnymi wyszukiwarkami. Dodatkowo firma oferuje również inne usługi, takie jak kupno, zamiana, najem czy kredyty. Oczywiście chcieliśmy o tym poinformować klientów, a więc stworzyliśmy osobną zakładkę „usługi”. Tam z kolei umieściliśmy kafelki w zielonym odcieniu, które są czytelne, a po ich kliknięciu użytkownik przenosi się na specjalnie dedykowaną podstronę.

W przypadku firm zajmujących się sprzedażą nieruchomości absolutnie kluczowym elementem są szczegółowe informacje na temat przedsiębiorstwa. To dlatego nie może ich zabraknąć na stronie internetowej. Zadbaliśmy o to, ponieważ taki rodzaj identyfikacji wzbudza zaufanie wśród klientów, którzy często za pośrednictwem przedstawicieli danego przedsiębiorstwa realizują milionowe inwestycje.

Na samej górze strony internetowej, niezależnie od tego, na której z zakładek znajduje się użytkownik, widnieje numer telefonu. Jest to najlepszy sposób na to, aby klient nie musiał błądzić w poszukiwaniu kontaktu do firmy. Niezależnie od tego, na jakiej pozycji się znajduje, może pozyskać istotną dla siebie informację.

Co zyskała firma Zagórscy Nieruchomości?

Firma Zagórscy Nieruchomości przede wszystkim wyróżniła się na tle konkurencji, dzięki intuicyjnej i nowoczesnej stronie internetowej. W tym przypadku absolutnie kluczowa jest wyszukiwarka nieruchomości, która znacznie usprawnia poszukiwania wśród konkretnych ofert. To rozwiązanie bardzo chwalą klienci, którzy chętnie wracają na stronę internetową w poszukiwaniu nowości. Łatwa nawigacja jest w tym przypadku niewątpliwą zaletą, ponieważ sprawia, że użytkownicy nie gubią się na witrynie i chętnie ją eksplorują.

Dodatkowo Zagórscy Nieruchomości zyskali również wiarygodność w sieci, dzięki lepszej widoczności. To świadczy o ich profesjonalizmie i sprawia, że klienci chętniej do nich wracają, a przede wszystkim polecają ich usługi również swoim znajomym.

Oczywiście uwagę przyciąga również minimalistyczna szata graficzna, na której tle zdjęcia nieruchomości świetnie się prezentują. Chodziło w tym przypadku o to, żeby nic nie odwracało uwagi potencjalnych klientów od konkretnych mieszkań czy domów.

W firmie Wojoweb dbamy o to, żeby nasi klienci nigdy nie pozostali „sami sobie”. To dlatego mogą liczyć na naszą pomoc również podczas aktualizacji i dodawania nowych funkcjonalności na stronie internetowej. To bardzo ważne, ponieważ nieustanna optymalizacja pozwala na zachowanie świeżości i dodawanie nowych usprawnień, a tym samym pozostawienie konkurencji daleko w tyle.

Na koniec nie pominęliśmy również kwestii wygodnego przeglądania strony na urządzeniach mobilnych. Bardzo dobrze wiemy o tym, że dziś ma to ogromne znaczenie na co dzień, ponieważ większość użytkowników decyduje się właśnie na użytkowanie smartfonów. Wyszukiwarka jest zatem dostosowana również do urządzeń mobilnych.

Podobne

Case Study: Przygotowanie strony internetowej dla Bogoria Residence

Kamienica o prestiżowej lokalizacji w sercu historycznego Krakowa zasługuje na wyjątkową stronę internetową, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć.

icon Czytaj dalej

Case study: Przygotowanie strony internetowej dla Evernis

Dla firmy Evernis przygotowaliśmy stronę internetową z funkcją sklepu, która umożliwia szybkie zrealizowanie każdego zamówienia.

icon Czytaj dalej

Case study: Stworzenie strony internetowej, wizytówki i logo dla firmy Na Miarę Mieszkania

Na polskim rynku jest wielu projektantów wnętrz, a więc konkurencja jest spora.
Aby wyróżnić się z tłumu najważniejsze, jest to, żeby zaprezentować się potencjalnym klientom z jak najlepszej strony.
Firma Na Miarę Mieszkania bardzo dobrze o tym wie, a więc postawiła na współpracę z Wojoweb w celu kompleksowej obsługi.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.