GA: Case study: Stworzenie strony internetowej dla restauracji Pod Leliwą | Wojoweb Case study: Stworzenie strony internetowej dla restauracji Pod Leliwą | Wojoweb

Case Study

Stworzenie strony internetowej dla restauracji Pod Leliwą

Branża gastronomiczna w Krakowie jest bardzo rozwinięta, a więc wybicie się na tle konkurencji to trudny orzech do zgryzienia.

Niewątpliwie niezbędnym elementem jest stworzenie własnej marki, która będzie rozpoznawalna na rynku, co sprawi, że goście chętniej będą odwiedzać konkretny lokal. W szczególności turyści często wyszukują tego typu miejsc za pośrednictwem internetu. To dlatego odpowiednio dopracowana witryna jest w tym przypadku niezbędnym elementem, który przyciąga klientów, a także skłania ich do odwiedzenia restauracji.
Doskonale wie o tym Restauracja pod Leliwą, która postawiła na współpracę z nami. Stworzyliśmy dla nich stronę, która wyróżnia się na tle konkurencji, a przede wszystkim zachęca do odwiedzin, dzięki sporej liczbie zdjęć.

Co udało się nam zrobić?

Wchodząc na stronę główną restauracji w oczy rzucają się przede wszystkim duże, kolorowe zdjęcia, które są tłem dla logo.

To dobry krok, ponieważ potencjalny gość, który się im przyjrzy nabierze apetytu na więcej. Są to bowiem fotografie wspaniałych, aromatycznych potraw. Poniżej znajduje się mniejsze zdjęcia samego lokalu, a także krótki opis atutów firmy. Mowa tutaj o liczbie klimatyzowanych sal czy sezonowym ogródku, a także samej lokalizacji, co bez wątpienia może zachęcić postronne osoby do odwiedzenia restauracji.

Zadbaliśmy również o to, żeby na stronie głównej znalazły się informacje o godzinach otwarcia, co przecież ma kluczowe znaczenie dla większości klientów. Poinformowaliśmy również o możliwości zorganizowania imprez, a przy tym nie zapomnieliśmy również o menu. W tym bloku znajduje się zaledwie jeden akapit, ponieważ stworzyliśmy również osobną podstronę temu poświęconą, a więc klient może przejrzeć dania po kliknięciu w przycisk „zobacz menu”.

Bardzo ciekawym i zachęcającym urozmaiceniem na stronie jest wirtualny spacer po restauracji. Za pośrednictwem aplikacji Google udało się nam stworzyć obraz 3D, dzięki czemu użytkownicy mogą z powodzeniem zobaczyć, jak wewnątrz prezentuje się lokal, jaki panuje w nim klimat, a także jak dużo jest tam miejsca.

W przypadku restauracji kluczowym elementem jest samo menu. Stworzyliśmy osobną zakładkę, która je przedstawia. Udało się nam przygotować prosty podział, dzięki któremu klienci z łatwością mogą odnaleźć się w poszczególnych daniach i w ten sposób sprawdzić, czy wśród potraw znajduje się ta, która ich interesuje. Oczywiście właściciele strony mogą z łatwością aktualizować ceny, znajdujące się w menu.

W zakładce „oferta” znajdują się z kolei podzakładki takie jak „przyjęcia okolicznościowe”, „lunche i kolacje dla grup”, a także „spotkania biznesowe”. Tutaj zależało nam na tym, aby przedstawić potencjalnym klientom możliwości, jakie przed nimi stoją. Bardzo ważnym punktem jest również sama historia oraz galeria. Tam użytkownicy mogą obejrzeć nie tylko fotografie wykwintnych potraw, ale również samego lokalu. Oczywiście wyodrębniliśmy również podstronę „kontakt”. To sprawia, że potencjalni klienci mogą z łatwością znaleźć numer telefonu i skontaktować się z restauracją, żeby zarezerwować stolik czy lokal na przyjęcie.

Co zyskała firma Pod Leliwą?

Przede wszystkim Restauracja pod Lewiwą zyskała przejrzystą stronę z łatwą nawigacją, która zachęca potencjalnych gości do odwiedzenia ich lokalu. Kolorowe, poruszające się zdjęcia, a także spacer po restauracji sprawiają, że witryna jest nowoczesna, przyciąga uwagę, a użytkownicy zostają na niej na dłużej.

Zachęceni wspaniałymi zdjęciami potraw chętnie również przychodzą do samego lokalu, żeby ich skosztować. Klient, dzięki nowej stronie przede wszystkim zyskał nowe grono klientów. Mowa tutaj przede wszystkim o turystach, ale również o mieszkańcach Krakowa, którzy poszukują miejsca na zorganizowanie przyjęcia czy rodzinnej uroczystości.

Oczywiście profesjonalna strona internetowa to także większa rozpoznawalność, a także pozostawienie konkurencji w tyle. Dużym atutem jest również to, że witryna bardzo szybko się ładuje, a więc nie ma najmniejszych problemów z jej obsługą, a klienci chętnie na nią wracają, żeby przejrzeć menu czy zarezerwować lokal.

Tworząc stronę zadbaliśmy również o to, żeby zachować zasady UX. To oznacza, że witryna jest naprawdę bardzo funkcjonalna, a współczynnik odrzuceń jest niewielki. Dodatkowo użytkownicy mogą ją przeglądać nie tylko na komputerach stacjonarnych, ale też na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu jest to jeszcze wygodniejsze.

Podobne

Case study: Stworzenie strony internetowej dla BLUR Body Lounge

BLUR Body Lounge to gabinet kosmetyczny tworzony z pasją i zamiłowaniem do piękna. Zatrudnia jednie wykwalifikowany i doświadczony personel, dzięki czemu świadczą usługi na bardzo wysokim poziomie.

icon Czytaj dalej

Case study: Stworzenie strony internetowej dla ZDWK

Strona Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie była już przestarzała, przez co użytkownicy niechętnie ją odwiedzali. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie zyskał przede wszystkim nowocześniejszą stronę, która nie zniechęca użytkowników do jej eksplorowania. Jest przyjazna i sprawia, że chętnie się na nią wraca. Dużym atutem jest wyszukiwarka informacji, która znajduje się na samej górze witryny i umożliwia sprawniejsze znalezienie interesujących konkretnego użytkownika danych, co ma spore znaczenie w przypadku tego typu instytucji publicznych.

icon Czytaj dalej

Case Study: Przygotowanie strony internetowej dla Aleet

Firma Aleet stworzyła wygodne i funkcjonalne rozwiązanie, które odmieniło działanie wielu przedsiębiorstw w Polsce i nie tylko. Mieli doskonały produkt, brakowało im tylko jednego – sprawdzonego sposobu na zaprezentowanie go zainteresowanym.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.