To dobry krok, ponieważ potencjalny gość, który się im przyjrzy nabierze apetytu na więcej. Są to bowiem fotografie wspaniałych, aromatycznych potraw. Poniżej znajduje się mniejsze zdjęcia samego lokalu, a także krótki opis atutów firmy. Mowa tutaj o liczbie klimatyzowanych sal czy sezonowym ogródku, a także samej lokalizacji, co bez wątpienia może zachęcić postronne osoby do odwiedzenia restauracji.
Zadbaliśmy również o to, żeby na stronie głównej znalazły się informacje o godzinach otwarcia, co przecież ma kluczowe znaczenie dla większości klientów. Poinformowaliśmy również o możliwości zorganizowania imprez, a przy tym nie zapomnieliśmy również o menu. W tym bloku znajduje się zaledwie jeden akapit, ponieważ stworzyliśmy również osobną podstronę temu poświęconą, a więc klient może przejrzeć dania po kliknięciu w przycisk „zobacz menu”.
Bardzo ciekawym i zachęcającym urozmaiceniem na stronie jest wirtualny spacer po restauracji. Za pośrednictwem aplikacji Google udało się nam stworzyć obraz 3D, dzięki czemu użytkownicy mogą z powodzeniem zobaczyć, jak wewnątrz prezentuje się lokal, jaki panuje w nim klimat, a także jak dużo jest tam miejsca.