GA: Case Study: Przygotowanie strony internetowej dla Bramle | Wojoweb Case Study: Przygotowanie strony internetowej dla Bramle | Wojoweb

Case Study

Przygotowanie strony internetowej dla Bramle

Każdy człowiek chce otaczać się piękną przestrzenią, która jest doskonale dopasowana do jego indywidualnych potrzeb.

Firma Bramle wychodzi naprzeciw osobom, chcącym zadbać o komfort we własnym domu, którym zależy nie tylko na doskonałym wyglądzie poszczególnych wnętrz, ale również funkcjonalnej aranżacji i dużej ilości miejsca do przechowywania. Muszą oni jednak w odpowiedni sposób przedstawić potencjalnym klientom swoją wizję, zachęcając ich do nawiązania kontaktu. To dlatego zgłosili się do nas po wsparcie.

Stworzyliśmy dla firmy Bramle stronę internetową od A do Z. Przygotowaliśmy ją w oparciu o system CMS WordPress, dbając o łatwość administrowania witryną, a także gwarantując piękny design, dzięki indywidualnemu projektowi graficznemu.

W branży meblarskiej ważna jest głównie estetyka. W końcu klient kupuje oczami. To dlatego już na stronie głównej znalazły się zdjęcia realizacji firmy Bramle, co zachęca użytkowników do dalszego przeglądania witryny i zagłębiania się w historię marki, a przede wszystkim ofertę.

Co udało się nam zrobić?

Strona internetowa dla Bramle powstała w oparciu o CMS WordPress, dzięki czemu klienci mogą samodzielnie zarządzać treściami, w każdym momencie mogą dodać nowe, co dotyczy również wpisów blogowych.

Jest to możliwe, dzięki intuicyjnemu panelowi, ułatwiającemu obsługę strony. Wchodząc na stronę główną, w oczy rzucają się przede wszystkim bloki ze zdjęciami, a także krótkimi opisami.

To fotografie realizacji grają tu pierwsze skrzypce, pokazując, jak pięknie i praktycznie można zagospodarować nawet najmniejszą przestrzeń. To tutaj została również opisana historia powstania firmy, a także informacje na temat tego, skąd projektanci czerpią inspiracje. Grafika, którą stworzyliśmy jest opływowa i idealnie skomponowana kolorystycznie. Poszczególne bloki ze zdjęciami i treściami są dobrze do sobie dopasowane i przechodzą z jednego w drugi, dzięki czemu użytkownik przewija stronę, jakby czytał i przeglądał dobrą opowieść.

W każdym z bloków umieściliśmy również odnośnik do dedykowanej podstrony, która przenosi użytkownika do kolejnej zakładki, w której może uzyskać więcej informacji na dany temat. Na samym dole strony głównej znalazł się z kolei formularz kontaktowy, a także numer telefonu oraz mail.

Na samej górze znajduje się intuicyjne menu z zakładkami takimi jak: „Strona główna”, „O firmie”, „Kontakt”, „Realizacje”, „Wycena”, „Blog”.

Na szczególną uwagę zasługuje zakładka „Wycena”, którą można zrealizować online. Zadbaliśmy o to, aby każdy klient, mógł samodzielnie, bez konieczności kontaktu telefonicznego z firmą, uzyskać orientacyjną kalkulację projektu, który go interesuje. W tej zakładce znalazł się podział na poszczególne typy zabudowy, gdzie należy zaznaczyć liczbę sztuk, które interesują daną osobę. Następnie w formularzu trzeba uzupełnić pozostałe informacje, takie jak parametry szuflad czy blatów, a także dane kontaktowe. Po wysłaniu danych, przedstawiciel firmy, przygotuje wstępną wycenę, a następnie sam odezwie się do zainteresowanej osoby.

Prace graficzne

Poza stroną internetową, przygotowaliśmy dla klienta również szeroki zakres prac graficznych.

Mowa tutaj m.in. o modyfikacji logo, które teraz świetnie komponuje się z wizją firmy. Jest proste, a tym samym jednoznacznie kojarzy się z branżą, w której obraca się przedsiębiorstwo. Stworzyliśmy również indywidualne wizytówki, baner oraz ulotkę. Wszystko dobrze komponuje się z witryną – proste, geometryczne kształty, a także nienachalna kolorystyka – czerń oraz beż, świetnie się prezentują. Oczywiście zadbaliśmy przede wszystkim o to, aby materiały papierowe przykuwały uwagę, a przy tym były również czytelne dla potencjalnego klienta.

Co zyskała firma Bramle

Dla naszych klientów ważne było, aby ich strona internetowa wyróżniała się na tle konkurencji i stanowiła lustrzane odbicie tego,
czym zajmują się na co dzień.

Zadbaliśmy zatem o to, aby ich koncepcja została spełniona.

Przygotowaliśmy oryginalny projekt, wpisujący się w obecne trendy, dzięki czemu przyciąga uwagę i sprawia, że użytkownicy chcą zostać na stronie na dłużej, korzystają przede wszystkim z prostego w obsłudze kalkulatora. W ten sposób mogą szybko uzyskać wycenę i przekonać się, czy oferta firmy jest dla nich odpowiednia.

Mogą też łatwo nawiązać kontakt z przedstawicielem, dzięki wygodnemu formularzowi, który również jest dostępny na stronie internetowej.

Podobne

Case study: Stworzenie strony internetowej dla Zagórscy Nieruchomości

Sprzedaż nieruchomości jest dziś bardzo intratnym zajęciem, jednak konkurencja w tej branży rośnie jak grzyby po deszczu. Firma Zagórscy Nieruchomości przede wszystkim wyróżniła się na tle konkurencji, dzięki intuicyjnej i nowoczesnej stronie internetowej. W tym przypadku absolutnie kluczowa jest wyszukiwarka nieruchomości, która znacznie usprawnia poszukiwania wśród konkretnych ofert.

icon Czytaj dalej

Case study: Przygotowanie strony internetowej dla Evernis

Dla firmy Evernis przygotowaliśmy stronę internetową z funkcją sklepu, która umożliwia szybkie zrealizowanie każdego zamówienia.

icon Czytaj dalej

Case study: Stworzenie strony internetowej, wizytówki i logo dla firmy Na Miarę Mieszkania

Na polskim rynku jest wielu projektantów wnętrz, a więc konkurencja jest spora.
Aby wyróżnić się z tłumu najważniejsze, jest to, żeby zaprezentować się potencjalnym klientom z jak najlepszej strony.
Firma Na Miarę Mieszkania bardzo dobrze o tym wie, a więc postawiła na współpracę z Wojoweb w celu kompleksowej obsługi.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.