W tym przypadku bardzo istotne było zadbanie o każdy, nawet najdrobniejszy detal, a w szczególności o aspekt wizualny. W końcu jest to przedsiębiorstwo, które zajmuje się sprzedażą mebli kuchennych. Na stronie głównej znalazł się baner z wizualizacjami mebli, z którego można z powodzeniem przejść do zakładek „Kontakt” oraz „Sklep”.
Poniżej z kolei znajdują się kafle, które prezentują poszczególne kolekcje. Przedstawiono również zalety skorzystania z usług firmy, a więc skupiono się przede wszystkim na materiałach najwyższej jakości. Na samym dole nie zabrakło również opinii klientów, ponieważ wiemy, że wiele osób kieruje się właśnie nimi podczas wyboru firmy. W tym przypadku kluczowe okazało się wykorzystanie wizualizacji oraz zdjęć, które mają przyciągać i zachęcać potencjalnych klientów do realizacji zamówienia. Na stronie głównej znalazła się również nakładka, która umożliwia zapisanie się do newslettera. Jest ona ruchoma, a więc użytkownik widzi ją cały czas podczas eksplorowania strony internetowej.
W przypadku tej realizacji kluczowy jest sam sklep internetowy, który jest bardzo intuicyjny i ułatwia szybkie zrealizowanie zakupów. Poszczególne elementy mebli można łatwo wrzucić do koszyka, a następnie złożyć zamówienie. Co ważne, po lewej stronie wyszczególniono konkretne kolekcje i elementy mebli, tak aby każdy użytkownik mógł je znaleźć zaledwie w ciągu chwili.