GA: Case study: Przygotowanie strony internetowej dla Evernis | Wojoweb Case study: Przygotowanie strony internetowej dla Evernis | Wojoweb

Case Study

Przygotowanie strony internetowej dla Evernis

Oryginalne pomysły na biznes muszą się odpowiednio przedstawić i zaprezentować klientom. To dlatego firma Evernis, która umożliwia klientom samodzielne zaprojektowanie i zamówienie kuchni do swojego mieszkania, potrzebowała funkcjonalnej strony internetowej, która przyciągnie zainteresowanych, a przede wszystkim umożliwi im szybkie i łatwe zrealizowanie zakupów.
Zadbaliśmy o to, żeby witryna była nie tylko praktyczna, ale również stylowa. Musi bowiem przyciągać uwagę.

Podczas pracy skupiliśmy się na detalach, tak aby każdy użytkownik mógł z powodzeniem odnaleźć się na stronie internetowej sklepu i mógł z łatwością zrealizować swoją wizję idealnej kuchni. A wszystko po to, żeby jak najbardziej uprościć oferowaną usługę i tym samym zachęcić potencjalnych klientów do zrealizowania zamówienia.

Firma Evernis zwróciła się do nas z zapotrzebowaniem na stronę internetową, która będzie łatwa w obsłudze, a przy tym również nowoczesna. Musiała bowiem oddawać charakter przedsiębiorstwa, a więc skupiliśmy się na tym, żeby uważnie wsłuchać się w potrzeby klienta i zagwarantować projekt, który spełni wszystkie jego oczekiwania.

Co udało się nam zrobić?

Dla firmy Evernis przygotowaliśmy stronę internetową z funkcją sklepu, która umożliwia szybkie zrealizowanie każdego zamówienia.

W tym przypadku bardzo istotne było zadbanie o każdy, nawet najdrobniejszy detal, a w szczególności o aspekt wizualny. W końcu jest to przedsiębiorstwo, które zajmuje się sprzedażą mebli kuchennych. Na stronie głównej znalazł się baner z wizualizacjami mebli, z którego można z powodzeniem przejść do zakładek „Kontakt” oraz „Sklep”.

Poniżej z kolei znajdują się kafle, które prezentują poszczególne kolekcje. Przedstawiono również zalety skorzystania z usług firmy, a więc skupiono się przede wszystkim na materiałach najwyższej jakości. Na samym dole nie zabrakło również opinii klientów, ponieważ wiemy, że wiele osób kieruje się właśnie nimi podczas wyboru firmy. W tym przypadku kluczowe okazało się wykorzystanie wizualizacji oraz zdjęć, które mają przyciągać i zachęcać potencjalnych klientów do realizacji zamówienia. Na stronie głównej znalazła się również nakładka, która umożliwia zapisanie się do newslettera. Jest ona ruchoma, a więc użytkownik widzi ją cały czas podczas eksplorowania strony internetowej.

W przypadku tej realizacji kluczowy jest sam sklep internetowy, który jest bardzo intuicyjny i ułatwia szybkie zrealizowanie zakupów. Poszczególne elementy mebli można łatwo wrzucić do koszyka, a następnie złożyć zamówienie. Co ważne, po lewej stronie wyszczególniono konkretne kolekcje i elementy mebli, tak aby każdy użytkownik mógł je znaleźć zaledwie w ciągu chwili.

W zakładce „Kontakt” znajduje się z kolei przejrzysty formularz, który można uzupełnić, aby otrzymać informację zwrotną zaledwie w ciągu doby. Ponadto tutaj umieściliśmy również dane firmy, wraz z adresem, co ją uwiarygadnia.

Co zyskała firma Evernis?

Firma Evernis przede wszystkim może dziś pochwalić się przejrzystą i nowoczesną stroną internetową, która zachęca do zrealizowania każdego zamówienia. Dodatkowo, jest łatwa w obsłudze, dzięki czemu każdy klient może samodzielnie zaprojektować kuchnię oraz kupić meble, które go interesują.

Nasza klientka chwali sobie przede wszystkim kontakt z naszą firmą i podkreśla, że nie miała żadnych uwag odnośnie do projektu graficznego: „Grafik po prostu idealnie odczytał moją wizję. Etap programowania również przebiegał bardzo sprawnie – uwagi i zmiany były wprowadzane szybko”.

Dodatkowo podkreśliła również, że w razie wystąpienia jakichkolwiek utrudnień, szybko reagowaliśmy na wprowadzanie zmian, a nasz pracownik cierpliwie odpowiadał na wszystkie pytania. Klientka współpracę podsumowała w kilku słowach: „Z całą pewnością mogę polecić firmę jako doskonałego partnera biznesowego i jeśli kiedyś przyjdzie mi stworzyć kolejną stronę – wrócę właśnie do nich”.

Podobne

Case study: Stworzenie strony internetowej dla sklepu meblowego Ligrro

Firma Ligrro zyskała przede wszystkim profesjonalny wygląd, co jest ważne w przypadku sklepów internetowych, ponieważ jest to najlepsza zachęta dla użytkowników do zrealizowania zakupów. Poszczególne produkty są zaprezentowane przejrzyście, a duża liczba zdjęć sprawia, że potencjalni klienci dokładnie mogą przyjrzeć się poszczególnym meblom.

icon Czytaj dalej

Case Study: Przygotowanie strony internetowej dla Bogoria Residence

Kamienica o prestiżowej lokalizacji w sercu historycznego Krakowa zasługuje na wyjątkową stronę internetową, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć.

icon Czytaj dalej

Case study: Stworzenie strony internetowej dla ZDWK

Strona Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie była już przestarzała, przez co użytkownicy niechętnie ją odwiedzali. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie zyskał przede wszystkim nowocześniejszą stronę, która nie zniechęca użytkowników do jej eksplorowania. Jest przyjazna i sprawia, że chętnie się na nią wraca. Dużym atutem jest wyszukiwarka informacji, która znajduje się na samej górze witryny i umożliwia sprawniejsze znalezienie interesujących konkretnego użytkownika danych, co ma spore znaczenie w przypadku tego typu instytucji publicznych.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.