W menu głównym znalazł się podział na następujące kategorie: „Biżuteria”, „Diamenty”, „Zaręczyny”, „Obrączki”, „Zegarki”, a także „Promocje”. Po najechaniu na konkretną kategorię, pojawiają się szczegółowe podkategorie, dzięki czemu użytkownik może trafić na produkty, które rzeczywiście go interesują. Promocje są z kolei zaznaczone na czerwono, a więc przyciągają uwagę. Po przejściu do konkretnej kategorii, użytkownik może przefiltrować wyszukiwanie według własnych potrzeb. Może wybrać cenę, motyw, typ produktu, kruszec, kolor złota, kamienie, a także kolor. Jest to niezwykle wygodne rozwiązanie, która ułatwia zrobienie zakupów.
W zakładce „Kontakt” znajduje się również wygodny formularz, który ułatwia komunikację, a także dane firmy i adres. Na stronie internetowej znalazła się również cennik usług jubilerskich, dzięki czemu klient od razu może zdecydować, czy interesuje go konkretna usługa.