GA: Case Study: Przygotowanie sklepu internetowego dla Łodzińscy  | Wojoweb Case Study: Przygotowanie sklepu internetowego dla Łodzińscy  | Wojoweb

Case Study

Przygotowanie sklepu internetowego dla Łodzińscy

Skrojona na miarę strona internetowa może przyciągnąć uwagę i zatrzymać klienta na dłużej. Często to klucz do sukcesu, a sklep internetowy powinien być nie tylko funkcjonalny, ale również wyróżniać się piękną szatą graficzną. Coraz częściej lokalnym producentom również zależy na tym, aby pokazać się szerokiemu gronu odbiorców, dlatego stawiają na strony internetowe i sprzedaż wysyłką. Tą drogą poszła firma Łodzińscy, która istnieje od 1894 roku. Tradycje łączą się tu z nowoczesnością. Jest to przedsiębiorstwo przybliżające najnowsze trendy i ponadczasową klasyką w jubilerstwie. Sprzedają produkty własnej marki, a także propozycje od producentów znanych na całym świecie. Niegdyś można było je dostać tylko stacjonarnie, teraz są one prezentowane również online na skrojonej na miarę stronie internetowej.

Klientowi zależało przede wszystkim na zmianie wizerunkowej strony internetowej, aby zwiększyć zainteresowanie odbiorców i dostosować się do aktualnych trendów. To dlatego zgłosili się do nas, a my przygotowaliśmy dla nich wyjątkową propozycję, która przyciąga uwagę, a przy tym jest intuicyjna i prosta w obsłudze.

Co udało się nam zrobić?

Wchodząc na stronę internetową lodzinscy.eu użytkownikowi wyświetla się ruchomy baner. Zmieniające się zdjęcia przedstawiają głównie biżuterię, a po kliknięciu, odbiorca jest przenoszony na dedykowaną podstronę konkretnej kategorii. Poniżej na stronie głównej znajdują się nowe produkty, a także odnośniki w postaci kafelków ze zdjęciami do takich podkategorii jak: „Kolczyki”, „Pierścionki”, „Naszyjniki” oraz „Obrączki”. Schodząc niżej, użytkownik może dowiedzieć się także nieco więcej o marce, gdzie została przedstawiona pokrótce jej historia, a także przeczytać parę słów o pracowni złotniczej, ponieważ firma specjalizuje się również w tworzeniu biżuterii na zamówienie oraz jej naprawie.

W menu głównym znalazł się podział na następujące kategorie: „Biżuteria”, „Diamenty”, „Zaręczyny”, „Obrączki”, „Zegarki”, a także „Promocje”. Po najechaniu na konkretną kategorię, pojawiają się szczegółowe podkategorie, dzięki czemu użytkownik może trafić na produkty, które rzeczywiście go interesują. Promocje są z kolei zaznaczone na czerwono, a więc przyciągają uwagę. Po przejściu do konkretnej kategorii, użytkownik może przefiltrować wyszukiwanie według własnych potrzeb. Może wybrać cenę, motyw, typ produktu, kruszec, kolor złota, kamienie, a także kolor. Jest to niezwykle wygodne rozwiązanie, która ułatwia zrobienie zakupów.

W zakładce „Kontakt” znajduje się również wygodny formularz, który ułatwia komunikację, a także dane firmy i adres. Na stronie internetowej znalazła się również cennik usług jubilerskich, dzięki czemu klient od razu może zdecydować, czy interesuje go konkretna usługa.

Co zyskała firma Łodzińscy?

Jak przyznaje firma Łodzińscy, odnotowali oni duży wzrosty zainteresowanie klientów, coraz więcej osób do nich trafia i poznaje ich lokalną firmę. To za sprawą przejrzystej i wygodnej w obsłudze stronie internetowej, która zachęca do częstego odwiedzania. Ponadto witryna jest także wygodna w administrowaniu, ponieważ dodawanie poszczególnych produktów jest bardzo proste i zajmuje zaledwie chwilę. To samo dotyczy edycji oferty, zarówno opisu, jak i zdjęcia.

Podobne

Case Study: Przygotowanie strony internetowej dla Struct4.com

Wojoweb tworzy strony internetowe, które trafiają nie tylko do polskich, ale również zagranicznych kontrahentów. Jesteśmy na bieżąco z trendami, jakie pojawiają się na światowych rynkach, a więc oferowane przez nas rozwiązania są nowoczesne i intrygujące

icon Czytaj dalej

Case study: Stworzenie strony internetowej, wizytówki i logo dla firmy Na Miarę Mieszkania

Na polskim rynku jest wielu projektantów wnętrz, a więc konkurencja jest spora.
Aby wyróżnić się z tłumu najważniejsze, jest to, żeby zaprezentować się potencjalnym klientom z jak najlepszej strony.
Firma Na Miarę Mieszkania bardzo dobrze o tym wie, a więc postawiła na współpracę z Wojoweb w celu kompleksowej obsługi.

icon Czytaj dalej

Case study: Stworzenie strony internetowej dla ZDWK

Strona Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie była już przestarzała, przez co użytkownicy niechętnie ją odwiedzali. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie zyskał przede wszystkim nowocześniejszą stronę, która nie zniechęca użytkowników do jej eksplorowania. Jest przyjazna i sprawia, że chętnie się na nią wraca. Dużym atutem jest wyszukiwarka informacji, która znajduje się na samej górze witryny i umożliwia sprawniejsze znalezienie interesujących konkretnego użytkownika danych, co ma spore znaczenie w przypadku tego typu instytucji publicznych.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.