Zależało nam na tym, żeby strona była przejrzysta i jak najbardziej czytelna dla internautów. To dlatego na stronie głównej stworzyliśmy bloki, w których klient opisał korzyści płynące ze współpracy z nimi, a przede wszystkim skupił się na oferowanych produktach. To infografiki przyciągają największą uwagę, a dzięki skrótowym hasłom, przekaz jest jasny i czytelny. Z poszczególnych bloków można się przenieść na dedykowane pod zakładki, dzięki czemu zainteresowane osoby mogą poszerzyć swoją wiedzę na dany temat.
Na samym dole strony znajduje się odnośnik do zakładki „Kontakt”. To tutaj mieści się przejrzysty formularz, który można wypełnić, aby uzyskać odpowiedź na konkretne pytanie.
W górnym menu przygotowaliśmy odnośniki do poszczególnych zakładek, dedykowanych danym produktom. Poszczególne platformy są skrupulatnie opisane oraz urozmaicone zdjęciami, obrazującymi ich interfejs. Zadbaliśmy również o to, żeby zainteresowane osoby mogły w dowolnym momencie skorzystać z „Centrum wiedzy”, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. W przypadku takiego profilu działalności jest to konieczne, bo znacznie ułatwia kontakt z potencjalnym klientem.
Właścicielom witryny zależało również na stworzeniu zakładki „Kariera”. To tutaj regularnie publikują oni nowe oferty pracy. Co ważne, kandydaci mogą szybko i wygodnie wysyłać swoje CV w wersji PDF, co usprawnia cały proces rekrutacyjny.
Podstrona „Demo” odsyła do wygodnego formularza, a po zaznaczeniu określonych pól i wypełnieniu formularza, klient prześle zgłoszenie do przedstawicieli firmy, którzy następnie się z nim skontaktują.