6. Coca-Cola i magia świąt
Kampania Coca-Coli uderza przede wszystkim w emocje. Mówi o tym, że żadna osoba nie powinna być sama, w szczególności w święta. To storytelling w tradycyjnej postaci, co wciąż udowadnia, że taki marketing nadal jest na topie. Kampania opowiada historię chłopca, który chce w święta pomóc swojej samotnej sąsiadce. Tworzy niezwykłą instalację, która umożliwia mu wręczenie jej zaproszenia na wigilię.
Kampania została szczególnie ciepło przyjęta w czasach pandemicznych. Była to opowieść, której każdy wtedy potrzebował. O byciu dobrym i pomocnym, odwracała uwagę od trudów dnia codziennego. Film hulał w social mediach aż miło, wiele osób go udostępniało, co pokazuje, że takie historie cały czas są nam potrzebne, a więc w przyszłości z pewnością będzie się ich pokazywało znacznie więcej.
Jak widać powyżej, kampanie w mediach społecznościowych mogą przybierać różnorodne formy. Najważniejsze jest to, żeby zawsze docierały do określonej grupy odbiorców.
Wypełnij brief