GA: Stwórz idealną stronę internetową dla firmy transportowej | Wojoweb

Stwórz idealną stronę internetową dla firmy transportowej

Branża transportowa nieustannie ewoluuje, zmienia się, rozrasta. To nie tylko zasługa kontaktów biznesowych, ale i coraz to nowszych możliwości motoryzacyjnych. Eksperci tworzą środki transportu, które emitują coraz mniej substancji szkodliwych, mniej palą, są niemal niezawodne. Stworzenie strony internetowej dla takiej firmy, powinno być jednak dobrze przemyślane. To może zaważyć o przyciągnięciu lub odepchnięciu klienta.


Klarowna oferta

Na rynku działają zarówno firmy, zajmujące się przewozem osób, jak i te, które oferują wyłącznie przewóz przedmiotów (towarów, mebli, paczek), a także te, które proponują jedno i drugie. Nakreśl klientowi jaki typ przedsiębiorstwa prowadzisz. Dzięki temu unikniecie nieporozumień. Jeśli oferujesz wyjazdy turystyczne oraz transport rzeczy, warto wyodrębnić to w pasku menu. To sprawi, że po pierwsze – klientowi od razu rzuci się w oczy zagadnienie, które go interesuje, a po drugie – nie będzie musiał przebijać się przez meandry złożonej oferty, więc zaoszczędzi czas.

Zerknij, jak wykonane zostało to na stronie Zieliński Trans. Zadbaliśmy tu o stworzenie trzech wyjątkowych zakładek. Przede wszystkim możesz zapoznać się z ofertą, związaną z transportem osób. Zamieszczono tam konkretne wyjazdy np. szkolenia, wycieczki, eventy, transporty na lotnisko itd. Jednocześnie klient może zobaczyć jaką flotą firma dysponuje, a co więcej wybrać pojazd, który go zainteresuje. Poza bogatym opisem, zamieszczono także zdjęcia, więc od razu można wyobrazić sobie poziom świadczonych usług, komfort podróży i klasę pojazdów.


Ile to będzie kosztowało?

Wiele firm pomija aspekt związany z kosztami świadczonych usług. Czasem trudno jest go podać, bo na cenę składa się szereg różnych zmiennych, a ostateczny koszt wyliczany jest indywidualnie, w oparciu o konkretne preferencje. W przypadku transportu jednak warto postawić kawę na ławę. Spójrz, jak z sytuacji wybrnęła firma PZ-MOT-TRANS. Przygotowano dwa wyróżniające się cenniki. Pierwszy z nich mówi o wynajęciu konkretnego pojazdu i samodzielną obsługę. Drugi natomiast wiąże się z przewozem. Znajdziemy tu orientacyjny koszt świadczonych usług, na który wpływ na kilka czynników np. odległość, liczba przewożonych osób itd.

Bardzo cenną informacją jest również adnotacja, informująca klienta o tym, że podane koszty (nawet te w widełkach) mają charakter orientacyjny. Ostateczny koszt może prezentować się nieco inaczej, po uwzględnieniu konkretnej trasy, typu przedmiotów, liczby pasażerów itp. Tak przygotowane zakładki sprawiają, że klient ma szansę choć oszacować, ile będzie kosztować skorzystanie z Twoich usług. To szansa na przygotowanie odpowiedniego budżetu. Obu stronom pozwala do na zaoszczędzenie cennego czasu.


Dobre zdjęcia

Choć raczej na stronach internetowych branży transportowej nie zamieszcza się galerii zdjęć, to warto mieć w zanadrzu bogactwo fotografii i to niekoniecznie stockowych. Wiele zależy od typu Twojej oferty. Jeśli świadczysz usługi, z których mogą skorzystać rodziny, to i takie zdjęcia mogą być wykorzystywane. Spójrz na stronę KAMTRANS. Można zobaczyć tam m.in. zdjęcie rodziny, trzymającej się za ręce. Każdy jest uśmiechnięty i czuje się bezpiecznie. Takie odczucia będzie mieć od tej pory potencjalny klient, myślący o podjęciu współpracy z Twoją firmą.

Bardzo istotne są też fotografie samochodów, autokarów, ciężarówek, które znajdują się w Twoim taborze. Powinny być wysokiej jakości i ukazywać wygląd pojazdów z zewnątrz oraz ich wnętrza. Dla wielu potencjalnych klientów ma to ogromne znaczenie. Nikt nie chce podróżować w kiepskich warunkach. Na takiej podstawie mogą też zestawić cenę z jakością świadczonych usług. Wynajmij więc profesjonalnego fotografa, który zadba o najdrobniejszy szczegół, wykonując takie zdjęcia. Fotografie zrobione za pomocą telefonu komórkowego nie powinny znaleźć się na stronie profesjonalnej firmy transportowej.


Ułatw kontakt z Twoją firmą

Informacje kontaktowe powinny być łatwo dostępne. Klient powinien zauważyć je tuż po wejściu na stronę. Zadbaj więc o to, aby numer telefonu i e-mail znalazły się nad paskiem menu. Powtórz je także na dolnej stopce, dodając tam również adres siedziby Twojej firmy. Po kliknięciu w zakładkę „Kontakt”, klient powinien zobaczyć odnośnik do mapy Google, które pomogą mu w dotarciu pod wskazany adres, dokładne dane firmy (łącznie z NIP) oraz formularz kontaktowy.

Zamieszczając w tym miejscu kompletne dane teleadresowe przedsiębiorstwa, zwiększasz swoją wiarygodność. To bardzo ważne w dzisiejszych czasach. Klient otrzymuje bowiem informację na temat tego, że prowadzisz zarejestrowaną działalność, której można zaufać.


Chętnie przygotujemy dla Ciebie stronę internetową

Możesz przygotować własną witrynę samodzielnie, ale możesz też zaoszczędzić sporo czasu i nerwów – zlecając to zadanie nam. Mamy ogromne doświadczenie w projektowaniu witryn dla firm z branży transportowej. Dostosujemy ją do specyfiki Twojej działalności, uwzględniając przy tym Twoje indywidualne preferencje. Porozmawiaj z nami na ten temat!

Podobne

Jak projektować stronę firmy?

Strona internetowa firmy to jej wizytówka. Powinna być zatem jak najlepiej dopasowana do branży, a także konkretnego przedsiębiorstwa.

icon Czytaj dalej

Jak wybrać wykonawcę strony internetowej?

Konkurencja na polskim rynku jest całkiem spora. Niestety, bardzo łatwo jest trafić na oszustów, którzy są nieterminowi, a przede wszystkim nie mają pojęcia o tworzeniu oryginalnych witryn. Jak się przed nimi wystrzegać?

icon Czytaj dalej

Jak zbudować tanią stronę internetową?

Gdy myślimy o wykonaniu strony internetowej, od razu na myśl przychodzą nam duże koszty oraz bardzo długi czas realizacji takiego pomysłu.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.