Strony WordPress – czym się wyróżniają?
Coraz więcej firm decyduje się na tworzenie stron internetowych na bazie WordPressa. To bardzo rozsądny wybór, ponieważ tego typu rozwiązanie ma wiele zalet, które przedstawimy w naszym wpisie.
GA:
Każdy przedsiębiorca chce robić dobre pierwsze wrażenie.
A do tego niezbędna jest profesjonalna strona internetowa, która zachęci potencjalnych klientów do nawiązania współpracy. Jaka zatem powinna być strona firmy?
Jest kilka kroków, o których powinieneś pamiętać, kiedy decydujesz się na stworzenie profesjonalnej strony internetowej firmy. Przede wszystkim skup się na tym, żeby wybrać właściwą nazwę domeny. Chwytliwa nazwa może okazać się kluczem do sukcesu. Powinna pasować do przedsiębiorstwa lub produktów, które sprzedajesz. Musi przyciągać uwagę i łatwo zapadać w pamięci.
Strony firmowe muszą mieć przemyślaną nazwę, nie tylko pod kątem użytkowników, ale również pozycjonowania SEO. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek, które pomogą Ci wybrać właściwą. Przede wszystkim powinna być ona prosta. Unikaj zatem niezrozumiałych słów, a także tych obcojęzycznych, które mogą się kojarzyć dwojako. Im adres witryny będzie krótszy, tym lepiej, ponieważ dzięki temu łatwiej będzie go zapisać oraz zapamiętać. Firmowa strona WWW powinna mieć nazwę, która coś znaczy. Wtedy internauci od razu skojarzą, czym zajmuje się Twoje przedsiębiorstwo. To jednak nie wszystko, warto, abyś zbadał w wyszukiwarce Google, czy inni zdecydowali się na taki sam albo podobny adres. Oczywiście powinien on być także przyjazny pod kątem SEO. Dobrze, aby zawierał konkretne frazy kluczowe, a nawet lokalizację geograficzną.
Nazwa to jedno, a drugie to profesjonalny hosting. Na tym nie warto oszczędzać. Przede wszystkim wybór odpowiedniego to najlepszy sposób na to, aby cieszyć się przez długi czas profesjonalnym wsparciem technicznym, a także bezpieczeństwem i ochroną przed atakami hakerskimi. Zazwyczaj tego typu usługi są sprzedawane w rocznym abonamencie. Taki pakiet kosztuje średnio około stu złotych.
Profesjonalna witryna internetowa wymaga odpowiednio dobranego systemu zarządzania treścią. Potrzebujesz zatem platformy CMS, która spełni Twoje wszystkie oczekiwania. To narzędzie do tworzenia oraz rozbudowy treści. Obecnie większość przedsiębiorstw korzysta z systemu WordPress, który cały czas się rozwija. Na rynku pojawiają się nowe funkcjonalności, wtyczki oraz uaktualnieniu, co gwarantuje wygodę użytkowania i sprawia, że administratorzy mogą łatwo zarządzać treściami i zdjęciami.
Twoja strona firmowa, oparta na WordPressie będzie nie tylko darmowa, ale też prosta w obsłudze. Jeżeli nie chcesz zajmować się tym samodzielnie, możesz zlecić stworzenie witryny, a także jej obsługę profesjonalistom, którzy bez żadnych trudności, przygotują także najlepszy projekt graficzny, dzięki czemu witryna będzie dopasowana do Twoich indywidualnych potrzeb.
Jeżeli Twoja strona internetowa firmy ma być nie tylko wizytówką Twojego przedsiębiorstwa, ale również sposobem sprzedaży konkretnych usług albo produktów, e-commerce będzie jej nieodłącznym elementem. Dziś powszechna jest wtyczka WooCommerce, która może zmienić stronę WordPress w praktyczny sklep internetowy. Możesz zdecydować się na darmowe motywy, a także te dodatkowo płatne, które będą bardziej rozbudowane i dadzą Ci znacznie więcej możliwości.
Tak skonstruowana strona WWW dla firmy będzie nieco bardziej skomplikowana, a więc jeżeli nie masz doświadczenia, jej stworzenie warto oddać w ręce ekspertów, którzy również pomogą Ci nauczyć się jej obsługi. Co ważne, stronę można dowolnie rozbudowywać, a więc jest to bardzo przyszłościowa propozycja.
Wypełnij brief
Idealna strona internetowa przedsiębiorstwa posiada skrupulatnie przygotowany opis. W ten sposób opowiesz o tym, czym zajmuje się Twoja firma i przedstawisz ofertę potencjalnym klientom. Są pewne elementy, których nie może zabraknąć na witrynie. Na stronie głównej z pewnością muszą się znaleźć odnośniki do innych podstron, a także najważniejsze informacje o przedsiębiorstwie. Kolejno warto stworzyć zakładki takie jak:
– o firmie – tutaj umieść informacje na temat przedsiębiorstwa oraz osób, które je tworzą,
– produkty, portfolio, usługi – opisy oraz zdjęcia muszą być atrakcyjne dla potencjalnego klienta,
– kontakt – warto w tej zakładce umieścić nie tylko dane adresowe czy numer telefonu, ale też formularz kontaktowy,
– blog, aktualności – to tutaj będziesz umieszczać nowości dotyczące Twojej firmy oraz branży.
Wypełnij brief
Strony firmowe nie obejdą się bez profesjonalnego projektu. Strona musi być atrakcyjna pod względem graficznym. Obecnie dużą popularnością cieszą się minimalistyczne oraz przejrzyste witryny. Ważne, aby były one intuicyjne w obsłudze. Oczywiście sam projekt powinien być odpowiednio dopasowany do działalności Twojego przedsiębiorstwa i usług czy produktów, które sprzedajesz. Najlepiej jest zatem oddać tę kwestię w ręce ekspertów, którzy posiadają wiedzę oraz doświadczenie. A znajdziesz ich w naszej firmie.
ABC tworzenia sklepu internetowego. Poznaj podstawy
Jak wybrać wykonawcę strony internetowej?
Co to jest Key Visual?
Omnichannel – reklama z wykorzystaniem wszystkich kanałów
Bramki płatności online – które z nich wybrać?
Czym jest system CMS i jakie są jego rodzaje?
Czym są leady?
Rebranding – czym jest, kiedy i jak go przeprowadzić?
Czym powinna charakteryzować się strona firmy?
Darmowy sklep internetowy – czy to możliwe?
Coraz więcej firm decyduje się na tworzenie stron internetowych na bazie WordPressa. To bardzo rozsądny wybór, ponieważ tego typu rozwiązanie ma wiele zalet, które przedstawimy w naszym wpisie.
Strona internetowa to najprostszy sposób dotarcia do odbiorców i klientów. Jest sposobem na zaprezentowanie swojej firmy, dokonań, portfolio, publikację ciekawych treści.
Coraz więcej osób sięga po to rozwiązanie. Strona internetowa przygotowana na WordPressie jest jednym z najwygodniejszych systemów. Jest to bowiem funkcjonalne, wygodne, a przede wszystkim korzystne cenowo narzędzie. Ile to dokładnie kosztuje?
Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.