Powiedz coś o sobie
Zakładka może przybrać różne nazwy: „O mnie”, „O nas”, „O firmie”, „Poznaj nas”. Niezależnie od tego, którą formę wybierzesz, to w tej branży absolutna konieczność. Każdy Twój potencjalny klient chce wiedzieć, z kim będzie współpracować. Warto napisać kilka słów o sobie lub o wszystkich osobach, działających z firmie. Przybliż też jej historię, sukcesy, opisz czym się zajmujecie oraz na jak duży rynek obejmujecie (najlepiej będzie działać lokalnie). Klient będzie zainteresowany tym, jakie studia skończyłeś, w czym się specjalizujesz.
Świetnym przykładem dobrze stworzonej zakładki będzie firma RELATIONS. Możemy zobaczyć tu historię przedsiębiorstwa, która została opisana w taki sposób, że od razu staje się ono bliższe potencjalnemu klientowi. Budując taką delikatną więź, zwiększasz szanse na nawiązanie współpracy. Można dowiedzieć się bowiem, że przedsiębiorstwo stawia na relacje nie tylko z klientami, ale i także wewnątrz zespołu. To bardzo istotny sygnał, wskazujący na to, że działa ono drużynowo, wspierając się wzajemnie. To zawsze przynosi lepsze efekty!
Wypełnij brief