GA: Strona internetowa dla gabinetu psychologicznego. O tych szczegółach warto pamiętać! | Wojoweb

Strona internetowa dla gabinetu psychologicznego. O tych szczegółach warto pamiętać!

Coraz więcej osób chętnie korzysta z usług psychologów. Nie jest to absolutnie żaden powód do wstydu, za to przyjęcie pomocy w odpowiednim czasie pozwala na uniknięcie wielu różnorodnych problemów. Gabinetów psychologicznych jest jednak sporo, a profesjonalnie przygotowana strona internetowa jest najlepszym sposobem na to, żeby przedstawić swoją ofertę pacjentom.

Witryna internetowa jest dziś wizytówką również gabinetów psychologicznych. Warto zatem poświęcić chwilę czasu na to, aby ją przygotować we właściwy sposób. Są pewne elementy, których nie może na niej zabraknąć, a które przedstawiamy w naszym krótkim artykule.


Minimalistyczna grafika

Strony internetowe gabinetów psychologicznych powinny być utrzymane w minimalistycznym tonie. To ważne, ponieważ sprawia, że potencjalni pacjenci nie rozpraszają się, podczas szukania informacji, które ich interesują. Wiele firm decyduje się na wykorzystanie tradycyjnego, białego tła, na którym wszystkie grafiki oraz treści są bardzo dobrze widoczne. Oczywiście słusznym wyborem będą również pastelowe kolory, które także dobrze się sprawdzą.

Na pewno warto zadbać również o to, żeby nawigacja strony internetowej była przejrzysta i intuicyjna. To ważne, ponieważ zbyt długie szukanie poszczególnych informacji może być irytujące dla danej osoby, przez co ona po prostu zrezygnuje z usług konkretnej firmy.


Informacje o psychologach i gabinecie psychologicznym

Potencjalni pacjenci wybierają określony gabinet na podstawie informacji, które znajdą na temat terapeutów w sieci. To bardzo ważne, żeby na stronie internetowej firmy znalazła się zakładka dotycząca zespołu. Warto tam umieścić najważniejsze informacje na temat psychologów, a w szczególności te mówiące o tym, jakie terapie preferują w swojej pracy, a także jakie szkoły oraz kursy ukończyli.

To wszystko ma ogromne znaczenie dla potencjalnego pacjenta, podobnie jak zdjęcia terapeutów. Na stronie internetowej InSight  można znaleźć zakładkę poświęconą terapeutom. Po kliknięciu w zdjęcie danej osoby, użytkownik jest przenoszony na dedykowaną jej podstronę. Tam może przeczytać o kwalifikacjach oraz doświadczeniu zawodowym danej osoby, dzięki czemu utwierdza się w przekonaniu, czy warto umówić się na wizytę właśnie do tego psychologa.


Co z ofertą? Nie może jej zabraknąć

Oferta gabinetów psychologicznych jest bardzo rozbudowana. Poszczególni terapeuci mają różnorodne specjalizacje, a więc każdy z nich zajmuje się czymś innym. Warto zatem przygotować na stronie internetową zakładkę poświęconą właśnie tej tematyce. Dobrze widać to na stronie gabinetu Synapsa. Użytkownik może wybrać spośród integracji sensorycznej, trudności szkolnych, a także zajęć edukacyjno-terapeutycznych. Kiedy kliknie w dedykowaną podzakładkę, zostanie przeniesiony na podstronę, na której zapozna się z informacjami na temat określonych terapii.


Czy zdjęcia są ważne?

Wydawać by się mogło, że zdjęcia w przypadku gabinetu psychologicznego nie mają większego znaczenia. Nic bardziej mylnego! Okazuje się bowiem, że jest to najlepszy sposób na to, żeby pokazać, że otoczenie jest przyjazne i sprzyjające terapii. Ma to szczególnie istotne znaczenie w przypadku dzieci i młodzieży. Pomieszczenia muszą być bowiem właściwie do nich dostosowane. Galeria zdjęć jest przedstawiona m.in. na stronie gabinetu Synapsa.


Numer telefonu i adres mailowy to podstawa

Pacjenci powinni mieć łatwość w umówieniu się na wizytę. Na stronie internetowej powinna się znaleźć zakładka „kontakt”, w której pojawią się informacje dotyczące adresu gabinetu, ale również numer telefonu, adres mailowy, a także formularz kontaktowy. Dodatkowo warto również umieścić numer telefonu na górze strony internetowej, żeby był zawsze widoczny podczas przeglądania poszczególnych zakładek.

Mile widziane są także odnośniki „Umów się na wizytę”, które można umieścić na dole poszczególnych zakładek. Jest to odnośnik do formularza, po którego wypełnieniu można wybrać datę wizyty u psychologa.

Podobne

Jak projektować stronę firmy?

Strona internetowa firmy to jej wizytówka. Powinna być zatem jak najlepiej dopasowana do branży, a także konkretnego przedsiębiorstwa.

icon Czytaj dalej

Jak wybrać wykonawcę strony internetowej?

Konkurencja na polskim rynku jest całkiem spora. Niestety, bardzo łatwo jest trafić na oszustów, którzy są nieterminowi, a przede wszystkim nie mają pojęcia o tworzeniu oryginalnych witryn. Jak się przed nimi wystrzegać?

icon Czytaj dalej

Jak zbudować tanią stronę internetową?

Gdy myślimy o wykonaniu strony internetowej, od razu na myśl przychodzą nam duże koszty oraz bardzo długi czas realizacji takiego pomysłu.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.