GA: Jak powinna wyglądać strona biura nieruchomości? | Wojoweb Jak powinna wyglądać strona biura nieruchomości? | Wojoweb

Jak powinna wyglądać strona biura nieruchomości?

Dziś poszukując nowego lokum, pierwsze kroki kierujemy właśnie do internetu.

To w sieci szukamy ofert sprzedaży zarówno nowych mieszkań i domów, jak i tych z rynku wtórnego. Konkurencja jest spora. Warto więc na jej tle się wyróżnić i przyciągnąć klienta. Podpowiemy Ci, o jakie aspekty witryny zadbać, aby przyniosło to oczekiwany rezultat.

Przedstaw się!

Ogromną zaletą firm, działających w branży związanej z nieruchomościami jest fakt, że klient ma do czynienia z ekspertem, który pomoże mu znaleźć lub sprzedać lokum. To ogromne odciążenie, ponieważ podczas kupna/sprzedaży należy dochować wielu formalności. Przygotuj więc zakładkę „o nas”, która będzie odpowiednio rozbudowana. Niech pojawią się w niej zdjęcia Twoje i Twojego zespołu. Opis też kim jesteście, jakie macie doświadczenie w branży. To z pewnością zaintryguje potencjalnego klienta i wzbudzi jego zaufanie.

Możesz też postawić na przybliżenie klientowi historii firmy oraz jej pracowników. Świetnym przykładem będzie strona STABILE. Poza świetnej jakości zdjęciami, dowiadujemy się więcej na temat samego przedsiębiorstwa. Otrzymujemy informację na temat tego, na jakim obszarze działa firma, jakie ma doświadczenie i kogo zatrudnia. To ogromny atut, ponieważ w opisie zawarto także informację o możliwości zdobycia dofinansowań na inwestycję np. dla wspólnot mieszkaniowych.

Wypełnij brief

Zdjęcia i grafiki projektów

Wysokiej jakości zdjęcia i grafiki są zdecydowanym atutem w branży nieruchomości. Klient chce bowiem wiedzieć, co kupuje. Jeśli inwestycja znajduje się w fazie budowy będzie wiedzieć jak ma wyglądać po ukończeniu, jak prezentować się będzie jej otoczenie. Warto tu wzorować się taką stroną jak np. NOVA GALICJA, która prezentuje osiedle domków, w zacisznej okolicy.

Poza prezentacją możemy zobaczyć tu szczegółowy opis inwestycji, obejmujący takie informacje jak np. liczba domów, ich wielkość, liczba pokojów, ale nie tylko. Klienta może skusić aspekt związany z energooszczędnością oraz nowoczesnością osiedla. To wszystko warto podkreślić!

Jeśli inwestycja jest już skończona, warto poza zdjęciami projektów, opublikować także fotografie gotowych nieruchomości zarówno z zewnątrz, jak i z wewnątrz. Zadbaj o to, aby sesja wykonana została przy sprzyjającej pogodzie, sięgnij też być może po fotografie wykonane dronem, z lotu ptaka. To pozwoli nakreślić szerszy kontakt i rozeznać się w specyfice danej okolicy.

Wypełnij brief

Dokładny opis oferty

Firmy działające w branży nieruchomości nie tylko oferują pośrednictwo w sprzedaży/zakupie domu czy mieszkania. Niektóre z nich mają znacznie szerszy zakres usług. Jeśli Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się także np. prowadzeniem wspólnot, księgowością albo obsługą techniczną – powiedz o tym swoim potencjalnym klientom. Warto w tym aspekcie wzorować się na GREN NIERUCHOMOŚCI. To strona z przejrzystą ofertą, zaprojektowana tak, aby klient poruszał się po niej intuicyjnie. Kategorie wyszczególnione są zarówno w menu głównym, jak rozproszone w czytelny sposób na stronie głównej. Potencjalny klient, przesuwając suwakiem w dół natrafi na nie, co prawdopodobnie przyciągnie jego uwagę.

Wypełnij brief

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy jest jednym z najważniejszych elementów całej strony, szczególnie w branży nieruchomości. Powinien wyróżniać się na stronie, być duży i czytelny. Niech zachęca klienta do zadawania pytań lub pozostawienia swoich danych kontaktowych, co umożliwi Twojej firmie skontaktowanie się z nim. Zwróć uwagę na to, jak zostało to wykonane na stronie ZAGÓRSCY NIERUCHOMOŚCI. Strona już od pierwszego spojrzenia pokazuje za pomocą fotografii, że firma ma do zaoferowania atrakcyjne nieruchomości i zachęca potencjalnego klienta do kontaktu.

Podczas takiej rozmowy możesz lepiej poznać potrzeby klienta i znaleźć dla niego najlepsze mieszkanie lub dom. Poświęcając mu uwagę, sprawiasz, że czuje się zaopiekowany, dopieszczony i wysłuchany. To bardzo ważne, ponieważ nieruchomości nie są zakupami impulsywnymi, a w dodatku dość mocno złożonymi. Dobrze jest więc poznać wszelkie obawy potencjalnego klienta, aby móc wyjaśnić mu wszystkie zawiłości oraz kroki, które wspólnie podejmiecie.

Wypełnij brief

Identyfikacja wizualna

Każda firma z branży nieruchomości powinna również posiadać własną identyfikację wizualną, która nawiązuje do strony internetowej. Te aspekty powinny tworzyć spójną całość. Polecamy w tym celu zastosowanie eleganckich wizytówek oraz gadżetów, które przypomną klientowi o Twojej firmie za każdym razem, gdy np. sięgnie po długopis.

Zwróć uwagę jak przygotowano prezentację identyfikacji wizualnej KUSHMAN PROPERTIES. Znajdują się tu nie tylko eleganckie wizytówki, ale też foldery ofertowe. Całość ukazana została w wysmakowany sposób, nawiązując bezpośrednio do charakteru działalności firmy.

Oczywiście, możesz samodzielnie przygotować stronę internetową swojej firmy. Z pewnością ograniczysz w ten sposób koszty. Na naszym blogu znajdziesz wiele wskazówek dotyczących tego, skąd wziąć szablon i jak dostosować go do swoich potrzeb. Możesz jednak zaoszczędzić też czas i przekazać to zadanie do zrealizowania naszemu doświadczonemu zespołowi. Wszystkie wyżej wymienione strony internetowe zostały zaprojektowane przez naszych ekspertów i dostosowane do potrzeb konkretnych firm. Skontaktuj się z nami, opowiedz nam o swoich oczekiwaniach, a z pewnością przygotujemy dla Ciebie projekt witryny, która wzbudzi zainteresowanie klientów!

Wypełnij brief

Podobne

Jak wybrać wykonawcę strony internetowej?

Konkurencja na polskim rynku jest całkiem spora. Niestety, bardzo łatwo jest trafić na oszustów, którzy są nieterminowi, a przede wszystkim nie mają pojęcia o tworzeniu oryginalnych witryn. Jak się przed nimi wystrzegać?

icon Czytaj dalej

Budowa strony internetowej dla branży meblowej – to warto wiedzieć

Świat bardzo dynamicznie się zmienia i obecnie coraz więcej osób stawia na zakupy w sieci. Konkurencja jest jednak spora, a więc warto przygotować odpowiednio swoją stronę internetową, żeby wyróżnić się na tle konkurencji.

icon Czytaj dalej

Branża finansowa/kredytowa – jak powinna wyglądać strona internetowa Twojej firmy?

Dobrze przygotowana strona internetowa to element marketingu, którego nie można pominąć. To tak naprawdę wizytówka każdej firmy, a więc w dzisiejszych czasach stworzenie witryny jest absolutną koniecznością. A jak przygotować się do jej zrobienia? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.