Zdjęcia i grafiki projektów
Wysokiej jakości zdjęcia i grafiki są zdecydowanym atutem w branży nieruchomości. Klient chce bowiem wiedzieć, co kupuje. Jeśli inwestycja znajduje się w fazie budowy będzie wiedzieć jak ma wyglądać po ukończeniu, jak prezentować się będzie jej otoczenie. Warto tu wzorować się taką stroną jak np. NOVA GALICJA, która prezentuje osiedle domków, w zacisznej okolicy.
Poza prezentacją możemy zobaczyć tu szczegółowy opis inwestycji, obejmujący takie informacje jak np. liczba domów, ich wielkość, liczba pokojów, ale nie tylko. Klienta może skusić aspekt związany z energooszczędnością oraz nowoczesnością osiedla. To wszystko warto podkreślić!
Jeśli inwestycja jest już skończona, warto poza zdjęciami projektów, opublikować także fotografie gotowych nieruchomości zarówno z zewnątrz, jak i z wewnątrz. Zadbaj o to, aby sesja wykonana została przy sprzyjającej pogodzie, sięgnij też być może po fotografie wykonane dronem, z lotu ptaka. To pozwoli nakreślić szerszy kontakt i rozeznać się w specyfice danej okolicy.
Wypełnij brief