GA: Budowa strony internetowej dla branży fitness. Jak stworzyć witrynę, która przyciąga klientów? | Wojoweb Budowa strony internetowej dla branży fitness. Jak stworzyć witrynę, która przyciąga klientów? | Wojoweb

Budowa strony internetowej
dla branży fitness.
Jak stworzyć witrynę, która przyciąga klientów?

Branża fitness trafia do wąskiego grona odbiorców.

Do osób, które chcą zadbać o swoje zdrowie oraz kondycję fizyczną. Mogą to być firmy oferujące zajęcia grupowe, ćwiczenia na siłowni, ale również naukę pływania czy sporty walki. Zakres tego typu usług jest naprawdę bardzo szeroki. Jednak tworzenie STRONY INTERNETOWEj dla branży fitness będzie podobne w każdym z tych przypadków. Co zatem powinna zawierać witryna? Konkurencja w przypadku branży fitness jest naprawdę bardzo duża. Mieszkańcy dużych miast mają do wyboru nie tylko zajęcia na siłowni, ale również różnorodne ćwiczenia grupowe, wspólną jazdę na rowerkach stacjonarnych, bieganie, naukę sportów walki czy pływania. A to tylko wierzchołek góry lodowej, ponieważ rodzajów sportów jest naprawdę sporo. To dlatego tak trudno jest się wyróżnić w tej branży i przyciągnąć do siebie klientów. Pomocna w tym będzie dobrze przygotowana strona internetowa. Co powinno się na niej znaleźć?

Informacje o szkole lub trenerze

Działając w branży fitness, musisz zdawać sobie sprawę z tego, że Twoją firmę tworzą przede wszystkim ludzie. Poszczególni klienci mogą wybierać konkretne zajęcia ze względu na to, kto je prowadzi. To dlatego na stronie internetowej należy umieścić szczegółowe informacje na temat danej placówki oraz trenerów, którzy w niej pracują. Jest to najlepszy sposób na to, żeby zbudować autorytet i tym samym przekonać również większą grupę osób do tego, żeby zdecydowali się na zajęcia właśnie w tym konkretnym miejscu.

Imię i nazwisko, a także zdjęcie to absolutna podstawa, która powinna znaleźć się w specjalnie dedykowanej do tego zakładce. To jednak nie wszystko. Warto również umieścić w niej informacje o ukończonych szkołach, a także kursach. Posiadanie międzynarodowych certyfikatów jest szczególnie mile widziane i sprawia, że dany trener jest postrzegany jako jeszcze lepszy profesjonalista. Warto również napisać o tym, w jakich sportach trener czuje się najlepiej. Jaką technikę preferuje i jak pomaga wrócić swoim podopiecznym do formy. Podanie przykładów jest jak najbardziej mile widziane i może przekonać potencjalnego klienta do zawarcia współpracy.

Wypełnij brief

Szczegółowa oferta

Na stronie internetowej z branży fitness nie może oczywiście zabraknąć informacji na temat szczegółowej oferty. To bardzo ważne, ponieważ pozwala klientowi na dobór zajęć, które najbardziej trafiają w jego gust. Może to być nauka tańca, sporty walki, takie jak karate czy boks, ale również po prostu zajęcia na siłowni. Dużą popularnością cieszą się również zajęcia fitness oraz pilates w grupach tylko dla kobiet.

Jeżeli zależy Ci na tym, żeby zaciekawić klienta ofertą, na pewno warto, żebyś napisał kilka zdań na temat poszczególnych zajęć w zakładce „oferta”. Skup się na tym, żeby opowiedzieć o efektach, jakich dana osoba może się spodziewać w określonym czasie. Odpowiedz na pytanie: Dlaczego warto trenować tę konkretną dyscyplinę?
Wypełnij brief

Metamorfozy i zdjęcia przyciągają uwagę

Potencjalni klienci w branży fitness chcą przede wszystkim odmienić swój wygląd. Warto zatem postawić na zakładkę poświęconą metamorfozom! Podobną można znaleźć na stronie TRENER JOANNY. To właśnie tutaj powinny znaleźć się zdjęcia przed oraz po. Może je dzielić dowolny odstęp czasu. Najlepiej, żeby to było kilka miesięcy intensywnych ćwiczeń. Zgubione kilogramy oraz centymetry widać wtedy gołym okiem na fotografiach. Oczywiście w tej zakładce napisz o tym, jak długo dana osoba jest pod opieką konkretnego trenera, jakie stosuje ćwiczenia oraz ile razy w tygodniu. To wszystko ma ogromne znaczenie dla potencjalnego klienta i zachęca go do podjęcia aktywności fizycznej.
Wypełnij brief

Nie zapomnij o blogu

Blog może być dla Ciebie wspaniałym narzędziem, które przyciągnie klientów do Twojej firmy. Warto jednak zadbać w tym przypadku o regularność. Najlepiej, aby wpisy pojawiały się nawet kilka razy w tygodniu. Branża fitness jest bardzo wdzięczna, a więc tematów w tym przypadku na pewno nie zabraknie! Mogą one dotyczyć zdrowego stylu życia, diety, ale również określonych ćwiczeń. Oczywiście warto również poruszać kwestie związane z problematyką wykonywania poszczególnych zaleceń trenerów. Warto w ten sposób rozwiewać wszelkie wątpliwości klientów, dzięki czemu będą oni chętnie odwiedzali Twoją stronę internetową.

Wypełnij brief

Podobne

7 przykazań dobrej strony internetowej

Dziś nie wystarczy posiadać strony internetowej. W tym artykule, podpowiemy Ci jakich 7 zasad powinno przyświecać stworzeniu wysokiej jakości witryny, która zarabia.

icon Czytaj dalej

Jak wybrać wykonawcę strony internetowej?

Konkurencja na polskim rynku jest całkiem spora. Niestety, bardzo łatwo jest trafić na oszustów, którzy są nieterminowi, a przede wszystkim nie mają pojęcia o tworzeniu oryginalnych witryn. Jak się przed nimi wystrzegać?

icon Czytaj dalej

Jak zbudować tanią stronę internetową?

Gdy myślimy o wykonaniu strony internetowej, od razu na myśl przychodzą nam duże koszty oraz bardzo długi czas realizacji takiego pomysłu.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.