GA: Budowa strony internetowej dla branży meblowej – to warto wiedzieć | Wojoweb Budowa strony internetowej dla branży meblowej – to warto wiedzieć | Wojoweb

Budowa strony internetowej dla branży meblowej – to warto wiedzieć

Świat bardzo dynamicznie się zmienia i obecnie coraz więcej osób stawia na zakupy w sieci.

Branża meblowa również przeżywa prawdziwy rozkwit w internecie. Konkurencja jest jednak spora, a więc warto przygotować odpowiednio swoją stronę internetową, żeby wyróżnić się na tle konkurencji. Wielu klientów coraz chętniej poszukuje inspiracji wnętrzarskich w sieci. Warto to wykorzystać w branży meblowej i stworzyć stronę internetową, która będzie nie tylko czytelna, ale przede wszystkim bardzo estetyczna, czym zachęci klientów do zakupów. Piękne zdjęcia, dokładne opisy, ale również moc inspiracji to klucz do tego, żeby odnieść sukces.

Zdjęcia są bardzo ważne

Strona internetowa tworzona dla branży meblowej powinna być przede wszystkim spójna z całą wizją firmy. Warto zatem zadbać o to, żeby grafika wykorzystana w witrynie była powiązana z tą na wizytówkach czy ulotkach reklamowych. To wszystko tworzy wizerunek przedsiębiorstwa i wzbudza zaufanie wśród klientów.Na stronie internetowej nie może zabraknąć zdjęć. Kupujemy przede wszystkim oczami i jesteśmy wzrokowcami. W przypadku mebli aspekt wizualny ma ogromne znaczenie. Warto zatem, żeby na stronie internetowej znalazły się nie tylko zwykłe fotografie mebli, takich jak kanapy, komody czy szafy na pustym tle, np. białej ściany. Umiejscowienie mebli w pięknych aranżacjach, a więc salonach, pokojach dziecięcych, sypialniach czy gabinetach sprawi, że wyobraźnia klienta zacznie pracować na najwyższych obrotach, a konkretny mebel szybko umiejscowi on w swoim domu.

Właściciele firm powinni zatem zadbać o to, żeby na stronach internetowych, gdzie sprzedawane są meble, znalazło się sporo zdjęć w różnych aranżacjach oraz perspektywach. To dodatkowo pozwoli klientowi zyskać szerszy ogląd na określony model i podejmie on, dzięki temu słuszną decyzję.

Wizualizacje oraz rzeczywiste zdjęcia są szczególnie ważne w przypadku firm, które wykonują meble na zamówienie. Dzięki fotografiom klient jest w stanie określić, że dany styl pracy mu odpowiada. Bogatą galerię prowadzi firma MEBLE PRATO .
Wypełnij brief

Przejrzyste zakładki mają znaczenie

Na stronie internetowej powinny się znaleźć przede wszystkim przejrzyste zakładki, dzięki którym klient nie będzie się gubił i zacznie szukać takich mebli, których w danym czasie potrzebuje. Ofertę można podzielić na poszczególne pomieszczenia, a więc salon, kuchnię, pokój dziecięcy, łazienkę czy sypialnię. Znacznie popularniejszym rozwiązaniem, które można znaleźć również na stronie firmy MEBLE GŁOWACZ jest podział na określone rodzaje mebli. Mogą to być sofy, narożniki, fotele czy łóżka, ale także komody, szafy do przedpokoju, biurka czy krzesła.Im bardziej zróżnicowana oferta, tym na stronie internetowej w menu powinno się znaleźć więcej zakładek. To bardzo ważne, ponieważ pozwala konkretnemu klientowi na szybsze i łatwiejsze odnalezienie się na witrynie, dzięki czemu nie będzie się on frustrował podczas poszukiwań.

Wypełnij brief

Nie zapomnij o wskazówkach i inspiracjach

Być może będzie to dla Ciebie zaskoczeniem, ale na stronach internetowych firm meblowych nie powinno zabraknąć również zakładek poświęconych wskazówkom albo inspiracjom. Warto je regularnie aktualizować, ponieważ jest to świetny sposób na przyciągnięcie klientów na stronę internetową, co zwiększa szanse na to, że zapoznają się z nowościami. Wskazówki mogą dotyczyć, np. pielęgnacji mebli. Na taką realizację postawiła firma LIGRRO . W zakładce znajduje się jednak głównie sam tekst. Dobrym pomysłem jest urozmaicenie go również fotografiami, który pokażą etapy prac pielęgnacyjnych mebli.

Wypełnij brief

Stwórz bloga firmy

Na stronie internetowej nie może zabraknąć również bloga. To doskonały content, który jest nieustannie aktualizowany. Wpisy blogowe powinny być dodawane zatem regularnie. Muszą być wzbogacone o przydatne treści, które rzeczywiście mogą zainteresować potencjalnych klientów. Należy przede wszystkim opierać się na branży meblowej, a więc skupiać na obecnie panujących trendach. Same treści to jednak nie wszystko, a absolutną podstawą w tym przypadku są zdjęcia. Warto wybierać nie tylko te stockowe. Dobrym pomysłem jest stawianie przede wszystkim na te zrobione przez nas samodzielnie, które przedstawiają poszczególne modele mebli. We wpisach powinno się także znaleźć linkowanie wewnętrzne do poszczególnych produktów, co sprawi, że klient może zyskać większą na zakup konkretnego mebla, ponieważ będzie miał do niego bezpośredni odnośnik.
Wypełnij brief

Czy lokalizacja jest ważna?

Zakupy w sklepie meblowym są zazwyczaj bardzo kosztowne, zwłaszcza w sytuacji, gdy konkretna osoba za jednym zamachem mebluje połowę nowego domu. Warto zatem zadbać na stronie internetowej o wzmocnienie wiarygodności marki. Pomocna w tym będzie zakładka „kontakt”. Warto umieścić w niej wszystkie najważniejsze informacje o przedsiębiorstwie. Adres, ale również numer telefonu i mail. Oczywiście dobrym pomysłem będzie także postawienie na formularz kontaktowy, dzięki czemu dany klient będzie mógł w każdym momencie skonsultować określony problem z biurem obsługi.

Wypełnij brief

Podobne

Case study: Stworzenie strony internetowej dla sklepu meblowego Ligrro

Firma Ligrro zyskała przede wszystkim profesjonalny wygląd, co jest ważne w przypadku sklepów internetowych, ponieważ jest to najlepsza zachęta dla użytkowników do zrealizowania zakupów. Poszczególne produkty są zaprezentowane przejrzyście, a duża liczba zdjęć sprawia, że potencjalni klienci dokładnie mogą przyjrzeć się poszczególnym meblom.

icon Czytaj dalej

Czym powinna charakteryzować się strona firmy?

Każdy przedsiębiorca chce robić dobre pierwsze wrażenie. A do tego niezbędna jest profesjonalna strona internetowa, która zachęci potencjalnych klientów do nawiązania współpracy. Jaka zatem powinna być strona firmy?

icon Czytaj dalej

Jak projektować stronę firmy?

Strona internetowa firmy to jej wizytówka. Powinna być zatem jak najlepiej dopasowana do branży, a także konkretnego przedsiębiorstwa.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.