Spersonalizowana obsługa klienta
Każdy klient chce czuć się wyjątkowo, kiedy robi zakupy online. Zwłaszcza, kiedy dana firma sprzedaje wyjątkowe, nietypowe produkty lub usługi, może się okazać, że będzie on miał co do nich wiele pytań. Trudno jest odpowiedzieć na nie szybko i o każdej porze, ponieważ to wymaga wiele czasu i zaangażowania różnorodnych osób, które będą cały czas dostępne online. To z kolei wiąże się z koniecznością zatrudnienia ogromu osób, a to już ze sporymi kosztami. Na szczęście jest dobre rozwiązanie tej sytuacji. ChatGPT pomoże Ci w obsłudze nawet najbardziej wymagających klientów, spełniając ich indywidualne potrzeby oraz preferencje.
ChatGPT zbiera dane o klientach, a więc może dostosować odpowiedzi do konkretnych użytkowników. Może rekomendować im produkty, doradzać na podstawie historii zakupów, a także proponować im ofertę dostosowaną do ich potrzeb. To sprawia, że użytkownik staje się bardziej związany z daną marką, a przede wszystkim zwiększa się jego zainteresowanie. Zaopiekowany klient chętniej wraca po ponowne zakupy.
Wypełnij brief