Użytkownik może kliknąć w jeden z czterech przycisków funkcyjnych, sprawdzając ofertę takich podstron jak: „Flota”, „Oferta”, „Wyceny”, a także „O nas”. Na stronie głównej, poniżej animowanego nagłówka, znalazły się także informacje o firmie, a także formularz kontaktowy. Dla klienta bardzo istotne było to, aby jak najbardziej ułatwić nawiązanie kontaktu z firmą, dlatego formularz znalazł się już na stronie głównej. Dane kontaktowe są zawarte w kilku miejscach, a więc w każdym momencie przeglądania strony jest do nich dostęp, co usprawnia komunikację.
Na samej górze strony znalazło się przejrzyste menu, które umożliwia nawigację po witrynie z takimi podstronami jak: „O nas”, „Oferta”, „Certyfikaty”, „Kariera” czy „Kontakt”. „Oferta” rozwija się na kolejne podstrony: „Flota”, „Rodzaj przewożonych ładunków”, „Zakres terytorialny”, „Realizowane przewozy” oraz „Usługi dodatkowe”.
Klientowi zależało również na tym, aby wyeksponować certyfikaty uzyskane przez firmę, a więc została im poświęcona osobna zakładka. Ponadto można je cały czas uzupełniać o kolejne, a obsługa witryny z punktu widzenia administratora nie jest skomplikowana. Bardzo istotnym elementem jest także funkcja wyceny transportu. Przechodząc na tę podstronę, użytkownik ma przed oczami formularz z polami do wypełnienia. Należy tam wpisać szczegółowe dane, dotyczące dat transportu, a także towaru.