GA: Case Study: Przygotowanie strony internetowej i identyfikacji wizualnej dla Gako Transport  | Wojoweb Case Study: Przygotowanie strony internetowej i identyfikacji wizualnej dla Gako Transport  | Wojoweb

Case Study

Przygotowanie strony internetowej i identyfikacji wizualnej dla Gako Transport 

Nowocześnie, ale z klasą i dobrym smakiem. Firma Gako Transport zwróciła się do nas z prośbą o stworzenie identyfikacji wizualnej i strony internetowej, która będzie wygodna w użytkowaniu, a przy tym przyciągnie klienta i zachęci go do nawiązania kontaktu. Głównym celem było skuteczne informowanie potencjalnych klientów o świadczonych przez klienta usługach. Firmie zależało na tym, aby witryna była przyjazna w odbiorze, a przy tym wyróżniała się na tle konkurencji, a jej wygląd był nowoczesny i zgodny z obowiązującymi trendami. To dlatego klienci zdecydowali się na autorską grafikę.

Dla Gako Transport przygotowaliśmy nie tylko przejrzystą witrynę, ale również stworzyliśmy identyfikację wizualną. Całość w pełni ze sobą współgra, jest nowoczesna, na czym zależało klientowi, ale ponadto zapada w pamięci na dłużej. Oczywiście w trakcie realizacji nie obyło się bez wątpliwości. Klient miał bowiem trudność z dobraniem wideo w tle, ale my jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i wspólnie udało się nam osiągnąć pożądany rezultat.

Strona internetowa

Wchodząc na stronę internetową firmy, od razu w oczy rzuca się wideo z jeżdżącymi pojazdami na drodze, co nawiązuje tematycznie do specjalizacji firmy.

Użytkownik może kliknąć w jeden z czterech przycisków funkcyjnych, sprawdzając ofertę takich podstron jak: „Flota”, „Oferta”, „Wyceny”, a także „O nas”. Na stronie głównej, poniżej animowanego nagłówka, znalazły się także informacje o firmie, a także formularz kontaktowy. Dla klienta bardzo istotne było to, aby jak najbardziej ułatwić nawiązanie kontaktu z firmą, dlatego formularz znalazł się już na stronie głównej. Dane kontaktowe są zawarte w kilku miejscach, a więc w każdym momencie przeglądania strony jest do nich dostęp, co usprawnia komunikację.

Na samej górze strony znalazło się przejrzyste menu, które umożliwia nawigację po witrynie z takimi podstronami jak: „O nas”, „Oferta”, „Certyfikaty”, „Kariera” czy „Kontakt”. „Oferta” rozwija się na kolejne podstrony: „Flota”, „Rodzaj przewożonych ładunków”, „Zakres terytorialny”, „Realizowane przewozy” oraz „Usługi dodatkowe”.

Klientowi zależało również na tym, aby wyeksponować certyfikaty uzyskane przez firmę, a więc została im poświęcona osobna zakładka. Ponadto można je cały czas uzupełniać o kolejne, a obsługa witryny z punktu widzenia administratora nie jest skomplikowana. Bardzo istotnym elementem jest także funkcja wyceny transportu. Przechodząc na tę podstronę, użytkownik ma przed oczami formularz z polami do wypełnienia. Należy tam wpisać szczegółowe dane, dotyczące dat transportu, a także towaru.

Identyfikacja wizualna

Dla firmy Gako Transport przygotowaliśmy również pełną identyfikację wizualną, która jest spójna również z grafiką na stronie internetowej.

Skupiliśmy się na utrzymaniu całości w minimalistycznej formie, a także tej samej kolorystyce. Na ulotkach i wizytówkach króluje biel z elementami szarości i czerwieni. Na jednym z folderów wykorzystaliśmy również zdjęcia ulic i samochodów, co go urozmaica. Kubek z kolei jest czerwony z białym napisem.

Co zyskała firma Gako Transport?

Gako Transport ma stronę internetową, która znacznie ułatwia utrzymanie sprawnego kontaktu z klientów. Z każdej pozycji użytkownik może skontaktować się z przedstawicielem, a także zrealizować szybką wycenę.

Ponadto może on też dowiedzieć się nieco więcej o samej działalności przedsiębiorstwa oraz o posiadanych przez nich certyfikatach. Jak sam klient wskazuje, nowa odsłona strony internetowej została przyjęta z entuzjazmem, a dotychczasowi klienci mieli szansę dowiedzieć się czegoś więcej o firmie, a pośrednim rezultatem jest pozyskanie nowych klientów. Administrator otrzymał cenne wskazówki i teraz może samodzielnie rozszerzać witrynę o różnego rodzaju treści.

Podobne

Case Study: Przygotowanie strony internetowej dla Struct4.com

Wojoweb tworzy strony internetowe, które trafiają nie tylko do polskich, ale również zagranicznych kontrahentów. Jesteśmy na bieżąco z trendami, jakie pojawiają się na światowych rynkach, a więc oferowane przez nas rozwiązania są nowoczesne i intrygujące

icon Czytaj dalej

Case study: Stworzenie strony internetowej, wizytówki i logo dla firmy Na Miarę Mieszkania

Na polskim rynku jest wielu projektantów wnętrz, a więc konkurencja jest spora.
Aby wyróżnić się z tłumu najważniejsze, jest to, żeby zaprezentować się potencjalnym klientom z jak najlepszej strony.
Firma Na Miarę Mieszkania bardzo dobrze o tym wie, a więc postawiła na współpracę z Wojoweb w celu kompleksowej obsługi.

icon Czytaj dalej

Case study: Stworzenie strony internetowej dla ZDWK

Strona Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie była już przestarzała, przez co użytkownicy niechętnie ją odwiedzali. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie zyskał przede wszystkim nowocześniejszą stronę, która nie zniechęca użytkowników do jej eksplorowania. Jest przyjazna i sprawia, że chętnie się na nią wraca. Dużym atutem jest wyszukiwarka informacji, która znajduje się na samej górze witryny i umożliwia sprawniejsze znalezienie interesujących konkretnego użytkownika danych, co ma spore znaczenie w przypadku tego typu instytucji publicznych.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.