GA: Case study: Stworzenie strony internetowej, wizytówki i logo dla firmy Na Miarę Mieszkania | Wojoweb Case study: Stworzenie strony internetowej, wizytówki i logo dla firmy Na Miarę Mieszkania | Wojoweb

Case Study

Zaprojektowanie strony internetowej, wizytówki i logo dla firmy Na Miarę Mieszkania

Na polskim rynku jest wielu projektantów wnętrz, a więc konkurencja jest spora.
Aby wyróżnić się z tłumu najważniejsze jest to, żeby zaprezentować się potencjalnym klientom z jak najlepszej strony.
Firma Na Miarę Mieszkania bardzo dobrze o tym wie, a więc postawiła na współpracę z Wojoweb w celu kompleksowej obsługi.

Stworzyliśmy dla nich stronę internetową, nowe logo, wizytówkę, baner, teczkę oraz stopkę. Zamysł był taki, aby wszystko ze sobą współgrało i stanowiło spójną całość. Ten efekt udało się nam osiągnąć. A witryna jest nienachalna, za to zachęca do jej eksplorowania i jest rewelacyjnym tłem dla prezentowanych zdjęć oraz wizualizacji.

Dodatkowo strona internetowa jest przejrzysta, minimalistyczna i łatwa w obsłudze. Nie zabrakło tutaj również kilku nowoczesnych detali, które sprawiają, że całość jeszcze lepiej się prezentuje.

Co udało się nam zrobić?

Przede wszystkim skupiliśmy się na stronie głównej, która ma za zadanie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zatrzymać ich na dłużej.To udało się nam osiągnąć, dzięki minimalistycznej szacie graficznej, która stanowi idealne tło dla projektów właścicielki firmy.

To właśnie fotografie mają w tym przypadku bardzo duże znaczenie, a więc już na samej górze strony głównej znajduje się baner z możliwością przewijania zdjęć, prezentujących różnorodne pomieszczenia w mieszkaniach. Jest to tło dla dużej nazwy firmy.

W lewym górnym roku umieściliśmy z kolei graficzne logo przedsiębiorstwa, które kojarzy się z projektowaniem wnętrz i przyciąga uwagę już na pierwszy rzut oka. Jest też łatwe do zapamiętania. Nie tylko doskonale prezentuje się w sieci, ale również na materiałach reklamowych, takich jak ulotki czy wizytówki.

Zadbaliśmy również o to, żeby na stronie głównej znalazły się informacje dotyczące tego, jak działa firma. To krótka zajawka, a użytkownik może kliknąć w kafelek „więcej o mnie”, żeby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, które go interesują. Poniżej z kolei znajduje się treść poświęcona ofercie. To także zaledwie jeden krótki akapit, który ma jedynie zainteresować klienta, a później może on dowiedzieć się nieco więcej po kliknięciu w napis „poznaj ofertę”. Kolejny blok jest poświęcony możliwości skontaktowania się z projektantką. Zachętą jest możliwość stworzenia w pełni indywidualnych rozwiązań, z których przecież chce korzystać coraz więcej osób, urządzających własne domy i mieszkania.

W pracy projektanta wnętrz bardzo istotnym elementem jest portfolio. To najlepszy sposób na to, żeby zaprezentować efekty swoich starań. Na stronie internetowej Na Miarę Mieszkania również jedną z zakładek poświęciliśmy konkretnym projektom.

Można zobaczyć je wszystkie na raz lub posortować zgodnie ze swoimi zainteresowania na projekty domów jednorodzinnych, mieszkań, a także osobnych pokoi, kuchni i łazienek. Wizualizacje prezentują wnętrz urządzone w różnorodnych stylu. Wszystko po to, aby klient mógł łatwo przekonać się o tym, że firma jest w stanie zrealizować różnorodne rozwiązania, uzależnione od potrzeb oraz oczekiwań konkretnej osoby.

Kluczowym elementem na tego typu stronach internetowych jest zakładka „kontakt”. Znajduje się w niej formularz, który należy uzupełnić o numer telefonu oraz adres mejlowy. Jest to najsprawniejszy sposób na skontaktowanie się z projektantką i uzyskanie odpowiedzi na nurtujące pytania.

Co zyskała firma Na Miarę Mieszkania?

Przede wszystkim firma zyskała na widoczności w sieci, co jest bardzo ważne w dobie tak dużej konkurencji. Projektantka może pochwalić się nowymi klientami, którzy trafiają do niej właśnie, dzięki nowoczesnej stronie internetowej. Dodatkowo ma ona również możliwość jeszcze większego wzmocnienia swojej widoczności, dzięki pozycjonowaniu firmy.

Klienci również chętniej zaufają firmie, która posiada profesjonalną stronę internetową, zwłaszcza, że znajduje się na niej portfolio, w którym mogą zobaczyć poszczególne prace projektantki. Istotnym elementem jest także możliwość wprowadzania ciągłych zmian i uaktualnień w witrynie. Jest to zatem najlepszy sposób na to, żeby być przed konkurencją.

Oczywiście witryna pomimo dużej liczby zdjęć i wizualizacji szybko się ładuje, a użytkownicy nie muszą czekać zbyt długo na otwarcie poszczególnych zakładek. Strona jest także przyjazna do przeglądania na urządzeniach mobilnych.

Podobne

Case Study: Przygotowanie strony internetowej dla Bogoria Residence

Kamienica o prestiżowej lokalizacji w sercu historycznego Krakowa zasługuje na wyjątkową stronę internetową, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć.

icon Czytaj dalej

Case study: Stworzenie strony internetowej dla Zagórscy Nieruchomości

Sprzedaż nieruchomości jest dziś bardzo intratnym zajęciem, jednak konkurencja w tej branży rośnie jak grzyby po deszczu. Firma Zagórscy Nieruchomości przede wszystkim wyróżniła się na tle konkurencji, dzięki intuicyjnej i nowoczesnej stronie internetowej. W tym przypadku absolutnie kluczowa jest wyszukiwarka nieruchomości, która znacznie usprawnia poszukiwania wśród konkretnych ofert.

icon Czytaj dalej

Case study: Przygotowanie strony internetowej dla Evernis

Dla firmy Evernis przygotowaliśmy stronę internetową z funkcją sklepu, która umożliwia szybkie zrealizowanie każdego zamówienia.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.