GA: Jak znaleźć dobrą firmę od pozycjonowania? Poznaj nasze wskazówki | Wojoweb Jak znaleźć dobrą firmę od pozycjonowania? Poznaj nasze wskazówki | Wojoweb

Jak znaleźć dobrą firmę od pozycjonowania? Poznaj nasze wskazówki

Bycie widocznym w sieci może być gwarancją sukcesu marki. To dlatego tak istotne jest to, żeby skupić się na pozycjonowaniu własnej strony internetowej. Wybór odpowiedniej firmy jest strategiczną decyzją, której nie należy pozostawiać przypadkowi. Przekonaj się zatem, jak znaleźć tę najlepszą.

 

Jak znaleźć firmę do pozycjonowania?

 

Jeżeli chcesz przegonić konkurencję, stabilnie stanąć na nogach, a także cały czas zyskiwać nowych klientów – postaw na sprawdzoną firmę, która posiada cenne doświadczenie, a także umiejętności. Razem ze specjalistami osiągniesz określony cel, a tym samym zwiększysz swoje zyski.
Pamiętaj jednak o tym, że pozycjonowanie jest dość specyficzną usługą. Na pozycję konkretnych stron internetowych ma wpływ wiele różnorodnych czynników. Warto zatem powierzyć tę kwestię w ręce specjalistów, którzy znają się na swoim fachu. Przekonaj się zatem, na co zwrócić uwagę podczas wyboru konkretnej firmy


1. Cele muszą być wspólne

Tej kwestii nie można pominąć! Warto, żebyś zastanowił się nad swoimi celami biznesowymi, zanim jeszcze wyślesz zapytanie ofertowe do konkretnego przedsiębiorstwa. Mogą być bardzo różnorodne. Najpopularniejsze to wzmocnienie świadomości marki, zwiększenie sprzedaży internetowej, a także trafienie z ofertą do szerszej grupy odbiorców. Oczywiście cele mogą być jednak zupełnie inne, ale przy tym powinny pokrywać się z propozycją firmy świadczącej usługę. Przedstawiciel agencji powinien z Tobą na ten temat porozmawiać.
Jeżeli jednak danego przedsiębiorstwa nie będzie interesowało to, co chcesz osiągnąć, powinna Ci się zapalić czerwona lampka. To pierwszy sygnał, że trafiłeś na nieuczciwą osobę, a więc lepiej wiej wtedy, gdzie pieprz rośnie!


1. Słowa kluczowe są ważne

Kiedy już udało się ustalić cel biznesowy, pora na właściwy dobór słów kluczowych. Muszą być zgodne z tym, co chce osiągnąć klient. Zestaw wyrażeń zazwyczaj przygotowuje przy użyciu profesjonalnych narzędzi, takich jak Google KeyWord Planner. Profesjonaliści próbują wejść w skórę klienta konkretnej firmy, aby przygotować zestawienie ze słowami kluczowymi, które mają pomóc w wypozycjonowaniu strony.
Jako klient firmy pozycjonującej strony, możesz łatwo sprawdzić, czy poważnie podchodzi ona do swojej pracy. Przede wszystkim warto, żebyś zweryfikował, czy frazy kluczowe mają jakikolwiek sens i potencjał. Pamiętaj o tym, że nie mogą być zbyt ogólnikowe, niepoprawne stylistycznie czy niezwiązane z asortymentem, który jest sprzedawany na stronie internetowej. Oczywiście istotny jest również potencjał poszczególnych wyrażeń! Na to wszystko zwróć uwagę, a pomoże Ci to uniknąć nieuczciwych firm pozycjonujących strony internetowe.


3. Oferta firmy pozycjonującej strony

Nie zgłaszałeś się do firmy, a otrzymałeś ofertę pozycjonowania strony? Dokładnie ją przejrzyj! Może się okazać, że taka sama propozycja trafia do różnych przedsiębiorców. Taka masówka nigdy nie wychodzi na dobre. Nieuczciwe przedsiębiorstwa liczą bowiem na to, że trafią na niedoświadczonych klientów, których uda im się naciągnąć. W natłoku informacji od konkretnego przedsiębiorstwa zwróć uwagę na takie elementy, jak:

model współpracy – dobrze, kiedy firma oferuje różnorodne modele współpracy, ponieważ jest to bardzo indywidualna kwestia, która powinna być uzależniona od potrzeb danego przedsiębiorstwa,

analiza serwisu – firma pozycjonująca powinna ją przeprowadzić, zwracając uwagę na to, czy podjęte działania SEO będą miały wpływ na kroki, jakie zostały podjęte wcześniej,

cena ma znaczenie – dla wielu firm to absolutna podstawa. Oczywiście, że koszty takiej usługi są ważne. Niekiedy jednak warto dopłacić, aby cieszyć się wsparciem wykwalifikowanych ekspertów, którzy znają się na swoim fachu,

frazy kluczowe – muszą odpowiadać branży, w jakiej działasz. Ważne jest to, żeby wyrażenia zostały dobrane w taki sposób, aby rzeczywiście potencjalny klient miał szansę je wyszukać.


4. Negocjacje? Jak robić to dobrze?

Trudno jest zawrzeć umowę z konkretnym przedsiębiorstwem bez wprawnych negocjacji! To naprawdę jest bardzo istotne. Dla niektórych to prawdziwa przyjemność, dla innych istna udręka. Już na tym etapie powinieneś zwrócić uwagę na kilka istotnych czynników. Przede wszystkim lampka alarmowa powinna Ci się zapalić w sytuacji, w której firma gwarantuję osiągnięcie konkretnej pozycji. Nikt nie może tego zagwarantować, ponieważ algorytm Google nieustannie się zmienia! To samo dotyczy wypozycjonowania strony w krótkim czasie. To również niemożliwe. Jest to bowiem praca wymagają czasu, odpowiedniego podejścia, a przede wszystkim cierpliwości!
Jeżeli firma próbuje z Tobą negocjować, oferując Ci podejrzane rabaty, a nawet zejście z ceny o 50%, również dwa razy zastanów się nad podpisaniem umowy. Usługa pozycjonowania nie należy do najtańszych. Jest to ciężka praca, którą powinni zajmować się profesjonaliści z odpowiednim doświadczeniem, a przecież ich wiedza kosztuje.


5. Warunki współpracy

Każdą umowę należy przeczytać. Oczywiście, nie ma w tym niczego zaskakujące, ale tak naprawdę wiele osób czyta umowy pobieżnie, co jest dużym błędem. Wszelkie niejasności, które znajdziesz w dokumencie, powinieneś jak najszybciej rozwikłać z przedstawicielem firmy. Same zapisy powinny być precyzyjne. Zwróć uwagę na takie kwestie jak:

czas trwania umowy. Zazwyczaj to dwanaście miesięcy,

kara umowna – to zagadnienie zawsze należy dokładnie omówić z przedstawicielem, dzięki czemu unikniesz później przykrej niespodzianki,

okres wypowiedzenia – każdą umowę można wypowiedzieć, a im okres wypowiedzenia jest krótszy, tym lepiej dla Ciebie. Zazwyczaj standardem są trzy miesiące.

Podczas wyboru firmy od pozycjonowania zwróć również uwagę na kontakt z przedstawicielem. Ma to ogromne znaczenie, ponieważ ma wpływ na to, jak będzie się układała Wasza współpraca, a więc lepiej nie przymykaj na to oka.

Sprawdź najpopularniejsze wpisy na blogu:

Jak dodać wpis na WordPress?
Biblioteka multimediów w WordPress – najważniejsze informacje w pigułce
Jak zacząć swoją przygodę z WordPressem?
Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę internetową, Facebooka, Instagram albo do prezentacji?
Jak założyć darmowy blog WordPress?
Jak zbudować tanią stronę internetową?
Darmowe zamienniki programu Photoshop
Innowacyjny projekt strony internetowej. Zobacz pięć przykładów witryn
Jak stworzyć tani sklep internetowy?
Jak projektować stronę firmy?

Podobne

Czy pozycjonowanie jest skuteczne?

Każda firma, która chce się rozwijać poszukuje nowych metod na pokazanie się odbiorcom. Czy jednak to pozycjonowanie, o którym mówi tak wiele agencji SEO faktycznie przynosi oczekiwane rezultaty?

icon Czytaj dalej

Google Ads – dla kogo to dobry kanał reklamy?

Chcąc wypromować swoje działania w internecie, szukamy różnych rozwiązań. Jednym z najpopularniejszych jest Google Ads. W tym artykule odpowiemy na pytanie – kto powinien sięgnąć po rozwiązanie, proponowane przez światowego giganta i na czym ono polega.

icon Czytaj dalej

Ile powinno kosztować pozycjonowanie? Daj się zauważyć w sieci!

Założenie własnej strony internetowej i social mediów to dopiero początek pracy, przy wypromowaniu swojej działalności. Pozycjonowanie to działania, w które trzeba zainwestować. Pieniądze i czas.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.