GA: Jak powinna wyglądać strona internetowa w branży budowlanej? | Wojoweb Jak powinna wyglądać strona internetowa w branży budowlanej? | Wojoweb

Jak powinna wyglądać strona internetowa w branży budowlanej?

Każda branża charakteryzuje się własną specyfiką.

Chodzi tu nie tylko o usługi lub produkty, które sprzedaje, ale także o grupę klientów docelowych. Oni zwracają uwagę na konkretne aspekty związane z działalnością. Dlatego też STRONA INTERNETOWA KRAKÓW w branży budowlanej powinna na tyle przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, aby zatrzymać go na dłużej i skłonić do skorzystania z usług danego przedsiębiorstwa. Jak to osiągnąć? Podpowiadamy!

Bądź transparentny

Jeśli ktoś chce skorzystać z usług firmy budowlanej lub projektowej, nie oznacza to, że zna się na rzeczy. Może wiedzieć, czego mniej więcej potrzebuje. Dobrze jednak jest już na etapie zapoznawania się z ofertą pokazać mu, że tworzysz firmę przyjazną, która chce, aby klient doskonale rozumiał, czym ona się zajmuje. Dlatego właśnie przygotuj przemyślany podział na kategorie i podkategorie. W ramach każdej z nich zaplanuj szczegółowe, napisane prostym i zrozumiałym językiem opisy. Twój potencjalny klient z pewnością to doceni. Łatwiej będzie się Wam tęż porozumieć, omawiając konkrety dotyczące współpracy.

Co ważne, przygotowując w ten sposób swoją stronę internetową znacznie wyróżnisz się na tle innych. Niewiele firm bowiem poświęca wystarczającą ilość uwagi na rozwijanie takich zagadnień. Klienci jednak w większości chcieliby wiedzieć, co dokładnie możesz im zaoferować i jakich efektów pracy mogą się spodziewać. Nie punktuj swojej oferty, bez dodatkowych opisów. Każdy element świadczonych przez Twoje przedsiębiorstwo usług warto jest dodatkowo opisać po to, aby klient nie musiał szukać objaśnień na innych stronach internetowych (być może trafi wówczas do Twojej konkurencji, a tego byś nie chciał!).

Wypełnij brief

Twoja opinia jest dla nas ważna

Opinie to temat, którego boi się wiele firm. Bardzo łatwo i szybko można zniszczyć czyjś wizerunek. Trudno jest później go odbudować. Warto jednak podjąć to ryzyko, bo w 99% jeśli jesteś w porządku wobec klienta, to on doceni to pozytywną rekomendacją. Potęgę opinii dostrzegły portale aukcyjne, sklepy internetowe. Coraz częściej pojawiają się również na stronach internetowych w branży budowlanej. A nie oszukujmy się, polecenie to jedna z najlepszych reklam, jakie możesz otrzymać.

Pamiętaj o tym, że klient będzie poszukiwać rzetelnej, solidnej i sprawdzonej firmy z branży budowlanej. Będzie chciał więc nawiązać współpracę z kimś, kogo polecają osoby, które już współpracowały z danym przedsiębiorstwem. Miłe słowa, podpisane własnym imieniem i nazwiskiem lub nazwą firmy zawsze są świetnie odbierane i dodadzą Ci wiarygodności. Opinie mogą pojawiać się na stronie głównej lub przy opisach poszczególnych realizacji.

Wypełnij brief

Pochwal się efektami

Portfolio to klucz do sukcesu. Należy o nim pamiętać i nieustannie je rozbudowywać, nawet jeśli na rynku działasz od wielu lat. Zadbaj o dobre fotografie tak, jak zrobiła to firma BUDMONOLIT. Zauważ, że klient może w tym przypadku zapoznać się stricte z projektem oraz realizacją założeń, przygotowanych przez przedsiębiorstwo. Dodatkowo firma przy grafikach i zdjęciach umieściła opisy poszczególnych inwestycji. Klient dowiaduje się z nich m.in. w którym miejscu powstał dany budynek (można więc zobaczyć go też na żyw), jaki zakres prac wykonano czy w jakim terminie powstawał.

Podobnym, świetnym przykładem takiej praktyki jest MT PROJEKT. Znajdziesz tu świetnej jakości fotografie realizacji wykonanych przez przedsiębiorstwo. Zdjęciom towarzyszy szczegółowy opis, a klient może zapoznać się z inwestycją, przeglądając kilka fotografii, dołączonych do każdej inwestycji. Kolorowe zdjęcia dobrej jakości, wykonane przez profesjonalistów z pewnością przyciągną uwagę. Fotografowie doskonale bowiem wiedzą jak umieścić realizację w kadrze, aby zainteresowała potencjalnego odbiorcę. Liczy się kąt, światło, wybranie odpowiedniego obiektywu oraz ujęcia.

Wypełnij brief

Działasz lokalnie? Powiedz o tym!

Tworząc własną stronę internetową, zaznacz w opisie firmy to, czy świadczysz usługi na terenie całego kraju (jak np. w firmie PM QUALITY), czy może jednak działasz lokalnie. Jeśli pole Twojej działalności zawęża się do konkretnego miasta czy województwa, poinformuj o tym klienta. Możesz przyciągnąć tym jego uwagę, bo lokalizacja Twojej firmy może mieć dla niego niebagatelne znaczenie.

Gdy Twoja firma nie jest dużym przedsiębiorstwem, o wiele lepiej jest promować się na rynku lokalnym, a nie ogólnopolskim. Przede wszystkim, w takiej sytuacji wybijesz się ponad gigantów. Dodatkowo, wielu klientów poszukuje firm z branży budowlanej z lokalnego podwórka. Zyskają bowiem pewność, że żadna nowa, duża inwestycja nie odbierze im uwagi wykonawcy inwestycji. Wiedzą też, że nie będą mieć do czynienia z molochem, dla którego nie będą mieć większego znaczenia. A klient chce czuć się wyjątkowy, dopieszczony i traktowany w pełni poważnie. Zaznaczając, że działasz np. na terenie Krakowa, zainteresujesz go swoją ofertą, zespołem, łatwiej będzie również zapoznać się mu z przygotowanymi przez Ciebie realizacjami.

Wypełnij brief

Oddaj swoją stronę internetową w dobre ręce

Oczywiście możesz samodzielnie spróbować przygotować własną stronę internetową. Wielokrotnie na naszym blogu pojawiały się wskazówki dotyczące tego, jak to zrobić. Powyższe porady również przydadzą Ci się podczas projektowania własnej witryny. Od jej ostatecznego wyglądu jednak zależy w dużej mierze to, ilu i w jakim tempie przybywać Ci będzie klientów. Zachęcamy więc do skorzystania z naszych umiejętności, wiedzy oraz doświadczenia.

Zespół Wojoweb może przygotować dla Ciebie stronę internetową, uwzględniającą specyfikę branży budowlanej. Dzięki temu wyróżnisz się na tle konkurencji, przyciągniesz klientów i sprawisz, że będą chcieli zaufać właśnie Twojej firmie! Zachęcamy do skontaktowania się z naszym przedstawicielem.

Wypełnij brief

Podobne

Jak wybrać wykonawcę strony internetowej?

Konkurencja na polskim rynku jest całkiem spora. Niestety, bardzo łatwo jest trafić na oszustów, którzy są nieterminowi, a przede wszystkim nie mają pojęcia o tworzeniu oryginalnych witryn. Jak się przed nimi wystrzegać?

icon Czytaj dalej

Rebranding – czym jest, kiedy i jak go przeprowadzić?

Gdy firma istnieje na rynku od wielu lat, nieustannie się rozwija i odnosi kolejne sukcesy, powinna też nadążać za duchem zmieniających się czasów. Wiele zmienia się w konkretnych branżach, modyfikacjom ulega asortyment, język, prezentacja graficzna konkretnej marki.

icon Czytaj dalej

7 przykazań dobrej strony internetowej

Dziś nie wystarczy posiadać strony internetowej. W tym artykule, podpowiemy Ci jakich 7 zasad powinno przyświecać stworzeniu wysokiej jakości witryny, która zarabia.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.