Działasz lokalnie? Powiedz o tym!
Tworząc własną stronę internetową, zaznacz w opisie firmy to, czy świadczysz usługi na terenie całego kraju (jak np. w firmie PM QUALITY), czy może jednak działasz lokalnie. Jeśli pole Twojej działalności zawęża się do konkretnego miasta czy województwa, poinformuj o tym klienta. Możesz przyciągnąć tym jego uwagę, bo lokalizacja Twojej firmy może mieć dla niego niebagatelne znaczenie.
Gdy Twoja firma nie jest dużym przedsiębiorstwem, o wiele lepiej jest promować się na rynku lokalnym, a nie ogólnopolskim. Przede wszystkim, w takiej sytuacji wybijesz się ponad gigantów. Dodatkowo, wielu klientów poszukuje firm z branży budowlanej z lokalnego podwórka. Zyskają bowiem pewność, że żadna nowa, duża inwestycja nie odbierze im uwagi wykonawcy inwestycji. Wiedzą też, że nie będą mieć do czynienia z molochem, dla którego nie będą mieć większego znaczenia. A klient chce czuć się wyjątkowy, dopieszczony i traktowany w pełni poważnie. Zaznaczając, że działasz np. na terenie Krakowa, zainteresujesz go swoją ofertą, zespołem, łatwiej będzie również zapoznać się mu z przygotowanymi przez Ciebie realizacjami.
Wypełnij brief