Estetyka ponad wszystko
Przede wszystkim klienci wybierają konkretną osobę, która ma zaaranżować ich wnętrze na podstawie jej poczucia estetyki. A po czym mają je poznać, jak nie po stronie internetowej. Jest to swego rodzaju wizytówka, która bardzo dużo mówi o człowieku. Witryna musi być zatem dopracowana pod każdym względem. Znaczenie mają w tym przypadku nawet najdrobniejsze szczegóły. Obecnie prym wiodą przede wszystkim jasne i pastelowe kolory, które bardzo dobrze sprawdzają się w przypadku tego typu stron internetowej. Co ważne, są one naprawdę bardzo czytelne, ponieważ na takim tle ładnie odznacza się ciemna czcionka, dzięki czemu klient nie męczy oczu podczas czytania o szczegółach współpracy.
Estetyczna strona to również taka, która jest minimalistyczna i zawiera czytelne bloki oraz zakładki. Nawigacja powinna być intuicyjna, a twórca strony powinien także pomyśleć o boldowaniu w tekście, aby zwrócić uwagę na najważniejsze informacje w treści.
Oczywiście klient karmi się przede wszystkim pięknymi obrazkami. W tym przypadku zdjęcia stockowe absolutnie nie wchodzą w grę. Architekt powinien regularnie wykonywać nowe fotografie swoich realizacji, a następnie umieszczać je w dobrej rozdzielczości na swojej stronie internetowej.
Wypełnij brief