GA: Budowa strony internetowej dla branży projektowania wnętrz i dla architektów | Wojoweb Budowa strony internetowej dla branży projektowania wnętrz i dla architektów | Wojoweb

Budowa strony internetowej dla branży projektowania wnętrz i dla architektów

Aranżacja wnętrz ma się dziś bardzo dobrze.

Aranżacja wnętrz ma się dziś bardzo dobrze. Polacy dojrzeli do tego, żeby oddawać przygotowywanie projektów swoich domów i mieszkań w ręce specjalistów. Jednak konkurencja na rynku również jest spora, a dobrze przygotowana strona internetowa może być kluczem do osiągnięcia sukcesu.

Budowę strony dla branży projektowania wnętrz i dla architektów warto oddać w ręce profesjonalistów. W tym przypadku kluczowe są nawet najdrobniejsze detale, które mają spore znaczenie w odbiorze witryny przez klienta. Zwłaszcza, że jest to swego rodzaju wizytówka dla przedsiębiorstwa i to na tej podstawie konkretna osoba decyduje, czy chce nawiązać współpracę czy może poszukać innego projektanta wnętrz czy architekta. O czym zatem pamiętać podczas aranżacji STRONY INTERNETOWEj?

Estetyka ponad wszystko

Przede wszystkim klienci wybierają konkretną osobę, która ma zaaranżować ich wnętrze na podstawie jej poczucia estetyki. A po czym mają je poznać, jak nie po stronie internetowej. Jest to swego rodzaju wizytówka, która bardzo dużo mówi o człowieku. Witryna musi być zatem dopracowana pod każdym względem. Znaczenie mają w tym przypadku nawet najdrobniejsze szczegóły. Obecnie prym wiodą przede wszystkim jasne i pastelowe kolory, które bardzo dobrze sprawdzają się w przypadku tego typu stron internetowej. Co ważne, są one naprawdę bardzo czytelne, ponieważ na takim tle ładnie odznacza się ciemna czcionka, dzięki czemu klient nie męczy oczu podczas czytania o szczegółach współpracy.

Estetyczna strona to również taka, która jest minimalistyczna i zawiera czytelne bloki oraz zakładki. Nawigacja powinna być intuicyjna, a twórca strony powinien także pomyśleć o boldowaniu w tekście, aby zwrócić uwagę na najważniejsze informacje w treści.

Oczywiście klient karmi się przede wszystkim pięknymi obrazkami. W tym przypadku zdjęcia stockowe absolutnie nie wchodzą w grę. Architekt powinien regularnie wykonywać nowe fotografie swoich realizacji, a następnie umieszczać je w dobrej rozdzielczości na swojej stronie internetowej.

Wypełnij brief

Bogata oferta ze zdjęciami

W zależności od konkretnej firmy, oferta może być bardzo zróżnicowana. Może dotyczyć aranżacji prywatnych mieszkań w centrum miasta, wiejskich domków czy hoteli albo restauracji. To wszystko warto skrupulatnie wyszczególnić na stronie internetowej, ponieważ jest to najlepszy sposób na to, żeby zadbać o to, aby klient nie miał wątpliwości, jakie ma możliwości do wyboru. Oferta architekta została dobrze przedstawiona na stronie METAMORFOZA WNĘTRZA. Tam, oprócz opisów poszczególnych usług, można również znaleźć informacje na temat korzyści, jakich może spodziewać się dana osoba po skorzystaniu z propozycji firmy.

Oczywiście oferta powinna również zostać wzbogacona zdjęciami. W tej branży to absolutna podstawa, która może przekonać albo zniechęcić daną osobę do skorzystania z usług specjalistów.
Wypełnij brief

Czy cennik ma znaczenie?

Tak i to ogromne! Cennik jest naprawdę bardzo ważny. Kiedy poszczególne usługi są dokładnie wyszczególnione, klient zyskuje pewność, czy może sobie na nie pozwolić. To również wzbudza jego zaufanie. W cenniku warto zamieścić informacje na temat samej konsultacji, raportu szczegółowego, a także indywidualnie dobranej usługi. Często są to widełki, a firma zachęca również do kontaktu w celu przygotowania spersonalizowanej oferty. To dobry krok, o ile w cenniku znalazły się informacje na temat cen podstawowych usług, tak jak ma to miejsce na stronie METAMORFOZA WNĘTRZA.

Wypełnij brief

Referencje mogą być bardzo przekonujące

Co ma lepiej przekonać potencjalnego klienta do skorzystania z usług firmy, jak nie opinie innych osób? Warto zatem prosić klientów o wystawienie referencji, zwłaszcza, kiedy są to klienci biznesowi. Na swojej stronie internetowej możesz umieścić zakładkę „referencje”, w której będziesz regularnie umieszczać coraz to nowsze opinie. Warto, żeby znalazł się pod nimi podpis konkretnej osoby, ale również zdjęcia konkretnej realizacji. Dzięki temu zyskasz w oczach potencjalnych klientów.

Wypełnij brief

Nie zapomnij o galerii zdjęć

Zdjęcia, zdjęcia i jeszcze raz zdjęcia! Strona internetowa w branży aranżacji wnętrz powinna być bogata właśnie w fotografie. To dlatego warto je umieścić nie tylko w ofercie, ale również w osobnej galerii zdjęć, jak ma to miejsce na stronie PRODECO . W tym przypadku postawiono na kafelki z miniaturką. Po ich kliknięciu obraz się powiększa, a klient widzi dokładną wizualizację całości. Dużym atutem tego rozwiązania jest spora różnorodność. Na stronie widać nie tylko projekty kuchni czy łazienek, ale również budynków biurowych, pokoi czy całych budynków jednorodzinnych.

Wypełnij brief

Podobne

Innowacyjny projekt strony internetowej. Zobacz pięć przykładów witryn

Strona internetowa firmy powinna być jak najbardziej dopracowana. To najlepszy sposób na to, aby wybić się na tle konkurencji i zyskać nowych klientów. Dziś przedstawiamy pięć przykładów witryn, które postawiły na innowacyjne rozwiązania.

icon Czytaj dalej

Jak powinna wyglądać strona internetowa w branży budowlanej?

Każda branża charakteryzuje się własną specyfiką. Chodzi tu nie tylko o usługi lub produkty, które sprzedaje, ale także o grupę klientów docelowych. Oni zwracają uwagę na konkretne aspekty związane z działalnością.

icon Czytaj dalej

Jak wybrać wykonawcę strony internetowej?

Konkurencja na polskim rynku jest całkiem spora. Niestety, bardzo łatwo jest trafić na oszustów, którzy są nieterminowi, a przede wszystkim nie mają pojęcia o tworzeniu oryginalnych witryn. Jak się przed nimi wystrzegać?

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.