Kiedy zająć się stworzeniem identyfikacji graficznej?
Im szybciej, tym lepiej. Twoja firma od początku powinna budować swój brand, ściśle związany z konkretnymi produktami i usługami. W zasadzie trudno będzie wystartować bez własnego logo i określenia szaty kolorystycznej. Jeśli więc znajdujesz się na początku swojej drogi biznesowej – zadbaj o ten aspekt jak najszybciej. Jeśli działasz już od jakiegoś czasu na rynku – przyjrzyj się swojej identyfikacji wizualnej. Skoncentruj się na tym, czy nadal jest świeża, aktualna, zgodna z obowiązującymi trendami. Może czas najwyższy ją odmienić i unowocześnić?
Taki krok również może przynieść sporo dobrego firmie. Tworząc nowy branding, warto połączyć go z obszerną kampanią promocyjną, dzięki czemu zwrócisz na siebie jeszcze większą uwagę potencjalnych klientów. Zmiana wizerunku nie przejdzie bez echa, a nowa identyfikacja od razu zostanie zapamiętana. To z pewnością wyróżni Cię na tle konkurencji.
Identyfikacja graficzna składa się z kliku ważnych elementów, które ze sobą ściśle współpracują i nawiązują do siebie wzajemnie. Dzięki temu można stworzyć spójną, nierozerwalną całość. Warto pamiętać, że w tym procesie nawet najdrobniejszy detal ma znaczenie.
Wypełnij brief