Słowa kluczowe w SEO
Warto tworzyć content na stronie i blogu wokół wybranych fraz kluczowych, na które będziesz pozycjonować swoją witrynę. Przemyśl zatem dokładnie, na jakie pytania w Google będą odpowiadały publikowane przez Ciebie treści. Zwróć uwagę m.in. na używanie przyjaznych dla SEO linków. Warto zmienić to w ustawieniach WordPress. W bezpośrednich odnośnikach powinieneś zaznaczyć opcję „nazwa wpisu”.
Wtyczka Yoast SEO będzie dla Ciebie niezbędna. To właśnie ona pomoże Ci skonfigurować i zarządzać meta opisami, a także tytułami stron czy po prostu wpisami na Twojej stronie. Przy jej pomocy łatwiej Ci będzie zoptymalizować treści pod kątem SEO.
Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne jest szalenie istotne. W swoich wpisach umieszczaj odnośniki do innych renomowanych stron z danej branży, a w szczególności linkuj do innych wpisów. Ważne, aby poszczególne treści były ze sobą powiązane.
Formatowanie tekstu także ma znaczenie. W praktyce oznacza to, że powinieneś we wpisach używać nagłówków od H1 do H6, z czego ten pierwszy będzie tytułem. W ten sposób możesz skutecznie podzielić wpis na tematyczne bloki, co będzie miało znaczenie nie tylko dla wyszukiwarki Google, ale też dla użytkowników, ponieważ sprawi, że łatwiej odnajdą się oni w czytanej treści.
Google nie lubi kopiowania treści. To dlatego tak istotne jest to, żeby nie duplikować treści. Dotyczy to tekstów zarówno zabieranych z innych serwisów, ale także tych, które już zostały opublikowane na Twojej witrynie. Zawsze dbaj o to, żeby każdy tekst był unikalny. Oczywiście w Twojej branży może zdarzyć się tak, że konkretny temat jest bardzo potrzebny i warto go odświeżać. Wtedy zawsze podchodź do niego w nowy sposób.
Wypełnij brief