GA: Branża finansowa/kredytowa – jak powinna wyglądać strona internetowa Twojej firmy? | Wojoweb Branża finansowa/kredytowa – jak powinna wyglądać strona internetowa Twojej firmy? | Wojoweb

Branża finansowa/kredytowa –
jak powinna wyglądać strona internetowa
Twojej firmy?

Niewiele osób o tym wie, ale każda branża ze względu na swoją specyfikę potrzebuje zupełnie innego programowania strony internetowej.

Chodzi nie tylko o kolory i treści zamieszczane w witrynie, ale nawet tak prozaiczne rzeczy jak kształt menu. Prowadząc sklep internetowy, będziesz potrzebować wielu kategorii i podkategorii, zdjęć produktów, grafik, opinii klientów. Posiadając firmę z branży finansowej/kredytowej, budowa strony będzie zdecydowanie odmienna.

Stwórz zakładkę „O mnie”

Niezbędną zakładką, która powinna znaleźć się w menu jest „o mnie”, „o nas”, „poznajmy się”. Jakkolwiek jej nie nazwiesz, jest tona bardzo potrzebna. Możesz przedstawić w niej siebie, historię swojej firmy. Opisz swoje doświadczenie, przedstaw zespół, napisz jakie uczelnie skończyliście, co jest Waszą specjalnością. To również miejsce, w którym możesz przedstawić cele i założenia Twojego przedsiębiorstwa oraz wartości.

Rewelacyjnym przykładem dobrze przygotowanej zakładki będzie strona firmy RELATIONS. Zauważ, że w niezwykle przystępny sposób przedstawiono tu nie tylko historię, czyli początki powstania przedsiębiorstwa, ale też sprytnie nawiązano do nazwy. A jak się okazuje ta łączy się z budowaniem więzi w zespole, co przekłada się także na kontakty z klientami. To bardzo ważny sygnał dla osoby, która będzie chciała skorzystać w Twojej oferty. Uzyskuje bowiem zapewnienie, że nie zostanie pozostawiona sama sobie z niezrozumiałymi zagadnieniami i otrzyma pełne wsparcie z Twojej strony.

Wypełnij brief

Przedstaw swoją ofertę

Kolejną ważną kategorią jest „Oferta”. W tym miejscu powinieneś w nieskomplikowany sposób przedstawić to, co oferuje Twoja firma. Opisz usługi, które świadczysz, napisz co zyska klient, podejmując współpracę. Możesz zdecydować się na wypisanie niemalże od myślników lub stworzenie sygnalizatorów, po kliknięciu których nastąpi rozwinięcie wpisu. Dzięki temu klient szybko odnajdzie interesujące go zagadnienie. Zerknij na stronę ASTRA UBEZPIECZENIA. Na pierwszym planie można zobaczyć skrótowy opis oferty, który został wypunktowany. Poniżej, każdy aspekt uzyskał swoje rozwinięcie, dzięki czemu klient otrzymuje rzetelne i precyzyjne informacje na temat ubezpieczeń.

Każda pozycja może zostać jeszcze bardziej rozwinięta. Dzięki temu potencjalny klient dowie się, co kryje się pod poszczególnymi punktami oferty oraz co oznaczają ich nazwy. Całość napisano prostym. Przyjaznym użytkownikowi językiem, bez biurokratycznej nomenklatury. Tak przedstawiona oferta ułatwi wybór i pomoże klientowi zdecydować, czego dokładnie potrzebuje.
Wypełnij brief

Oferujesz bezpłatne konsultacje? Zaznacz to!

Jeśli oferujesz klientom bezpłatne spotkanie i konsultacje, warto wyróżnić to dodatkową zakładką w menu. To pozycja mile widziana przez klientów. Często bowiem obawiają się, że kontakt z doradcą kredytowym będzie wiązać się z naliczaniem opłat. W końcu poświęcasz im czas, naprowadzasz, proponujesz jakieś pierwsze rozwiązania. Jeśli zaznaczysz bezpośrednio, że rozmowa z Tobą nic nie kosztuje, potencjalni klienci chętniej będą podejmowali interakcje. Spójrz, jak wygląda to na stronie RADOSŁAWA GAŁĘZY.

Już na tym etapie klient otrzymuje informację, że ekspert może przygotować analizę zdolności kredytowej lub konkretną symulację. Istnieje kilka dróg umówienia się na konsultację. Poprzez formularz, telefonicznie oraz mailowo. Z boku pojawia się także okno czatu, na którym na bieżąco możesz porozmawiać z ekspertem lub umówić się bezpośrednio na spotkanie.

Dlaczego ten element jest tak ważny? W większości przypadków, gdy klient potrzebuje wsparcia merytorycznego i opieki specjalisty, po spotkaniu face to face będzie chciał kontynuować współpracę z osobą, którą poznał. Jeśli dobrze pokierujesz rozmową, nawiążecie relację i nić porozumienia, co będzie skutkowało kolejnymi spotkaniami.
Wypełnij brief

Widoczny „kontakt”

W branży związanej z finansami i kredytami bardzo ważna jest zakładka „kontakt”. Informacje na temat możliwości skontaktowania się z Twoją firmą powinny być bardzo wyraźne. Warto umieścić je u góry strony, w jej stopce. Warto też stworzyć okno formularza kontaktowego na stronie głównej. Można również postawić na czat z ekspertem, który doradzi i pomoże w doraźnych zagadnieniach lub umówi spotkanie. Pamiętaj też o dołączeniu dokładnego adresu oraz mapy Google, która będzie nawigować do Twojego biura.

Ułatwiając kontakt klienta z Twoją firmą, przyczyniasz się do tego, że postrzega Cię jako przystępnego, uczciwego i otwartego. Pokazujesz, że nie masz nic do ukrycia i zależy Ci na budowaniu relacji z potencjalnym kontrahentem. Pamiętaj jednak o tym, aby telefony odbierać, na maile w miarę możliwości szybko odpisywać, a na spotkaniach stawiać się punktualnie!

Wypełnij brief

Nie masz do tego głowy? Brak Ci czasu?
Zleć to ekspertom!

Na rynku działamy od wielu lat. Przez ten czas stworzyliśmy dziesiątki stron dla firm, zajmujących się branżą finansową. Współpracowaliśmy z doradcami finansowymi, agencjami ubezpieczeniowymi, księgowymi, biurami rachunkowymi. Doskonale wiemy, jak powinna prezentować się wzorowa STRONA INTERNETOWA KRAKÓW takiego przedsiębiorstwa. Chętnie porozmawiamy o tym, jak widzisz swoją witrynę i przygotujemy ją dla Ciebie!

Dodatkowo rekomendujemy stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej. Ważne, aby była ona elegancka, z klasą, nawiązująca do profilu firmy. Zerknij, co przygotowaliśmy dla K. N. CONSULTING. To nie tylko subtelne, estetyczne wizytówki, ale też teczki, koperty, ulotki. Dopełnieniem całości mogą być np. długopisy z Twoim logo, które za każdym razem będzie przypominać klientowi o Tobie.
Wypełnij brief

Podobne

Czym powinna charakteryzować się strona firmy?

Każdy przedsiębiorca chce robić dobre pierwsze wrażenie. A do tego niezbędna jest profesjonalna strona internetowa, która zachęci potencjalnych klientów do nawiązania współpracy. Jaka zatem powinna być strona firmy?

icon Czytaj dalej

Jak powinna wyglądać strona biura nieruchomości?

Dziś poszukując nowego lokum, pierwsze kroki kierujemy właśnie do internetu. To w sieci szukamy ofert sprzedaży zarówno nowych mieszkań i domów, jak i tych z rynku wtórnego.

icon Czytaj dalej

Case study: Stworzenie strony internetowej dla Zagórscy Nieruchomości

Sprzedaż nieruchomości jest dziś bardzo intratnym zajęciem, jednak konkurencja w tej branży rośnie jak grzyby po deszczu. Firma Zagórscy Nieruchomości przede wszystkim wyróżniła się na tle konkurencji, dzięki intuicyjnej i nowoczesnej stronie internetowej. W tym przypadku absolutnie kluczowa jest wyszukiwarka nieruchomości, która znacznie usprawnia poszukiwania wśród konkretnych ofert.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.