Oferujesz bezpłatne konsultacje? Zaznacz to!
Jeśli oferujesz klientom bezpłatne spotkanie i konsultacje, warto wyróżnić to dodatkową zakładką w menu. To pozycja mile widziana przez klientów. Często bowiem obawiają się, że kontakt z doradcą kredytowym będzie wiązać się z naliczaniem opłat. W końcu poświęcasz im czas, naprowadzasz, proponujesz jakieś pierwsze rozwiązania. Jeśli zaznaczysz bezpośrednio, że rozmowa z Tobą nic nie kosztuje, potencjalni klienci chętniej będą podejmowali interakcje. Spójrz, jak wygląda to na stronie RADOSŁAWA GAŁĘZY.
Już na tym etapie klient otrzymuje informację, że ekspert może przygotować analizę zdolności kredytowej lub konkretną symulację. Istnieje kilka dróg umówienia się na konsultację. Poprzez formularz, telefonicznie oraz mailowo. Z boku pojawia się także okno czatu, na którym na bieżąco możesz porozmawiać z ekspertem lub umówić się bezpośrednio na spotkanie.
Dlaczego ten element jest tak ważny? W większości przypadków, gdy klient potrzebuje wsparcia merytorycznego i opieki specjalisty, po spotkaniu face to face będzie chciał kontynuować współpracę z osobą, którą poznał. Jeśli dobrze pokierujesz rozmową, nawiążecie relację i nić porozumienia, co będzie skutkowało kolejnymi spotkaniami.
Wypełnij brief