Menu to absolutna podstawa
Branża gastronomiczna do przede wszystkim różnego rodzaju restauracje, ale również kawiarnie. Aby zyskać wiarygodność i zachęcić klientów do odwiedzenia właśnie Twojego lokalu, Twoja strona internetowa powinna wyróżniać się na tle innych. Warto zatem postawić przede wszystkim na nowoczesne rozwiązania, a więc szybkie ładowanie się treści oraz piękne zdjęcia, które będą przedstawiały nie tylko wnętrze lokalu, ale również serwowane przez Ciebie dania. Ważna jest również intuicyjna i przejrzysta nawigacja. Jest to bowiem najlepszy sposób na to, żeby zachęcić klientów, aby pozostali na stronie na dłużej i dokładnie przejrzeli jej zawartość.
Oczywiście absolutnym must have jest zakładka „menu”. Musi być regularnie aktualizowana, tak żeby klienci mogli wybrać dania, które zjedzą jeszcze będąc w domu. Dzięki temu nabiorą na nie ochoty i chętniej wybiorą się do konkretnego lokalu lub po prostu złożą zamówienie telefoniczne.
W menu warto nie tylko napisać nazwę dania, składniki oraz cenę. Dobrym zwyczajem jest umieszczenie obok również zdjęcia potrawy. Oczywiście nie może być to fotografia pobrana z internetu. Warto własnoręcznie sfotografować dzieło kucharzy, a następnie umieścić je na stronie internetowej.
Wypełnij brief