GA: Strona internetowa dla branży gastronomicznej. Czego nie może na niej zabraknąć? | Wojoweb Strona internetowa dla branży gastronomicznej. Czego nie może na niej zabraknąć? | Wojoweb

Strona internetowa dla branży gastronomicznej.
Czego nie może na niej zabraknąć?

Branża gastronomiczna jest świetnie rozbudowana w naszym kraju.

Nowe restauracje powstają w większych miastach jak grzyby po deszczu. W przypadku tak silnej konkurencji bardzo trudno jest się wyróżnić i przyciągnąć klientów z ofertą. To dlatego warto poświęcić szczególną uwagę stronie internetowej. W jaki sposób ją stworzyć i czego nie może na niej zabraknąć?

Strona internetowa dla branży gastronomicznej musi być nowoczesna i bardzo dobrze dopracowana. To najlepszy sposób na to, żeby wzbudzić zaufanie wśród klientów i zachęcić ich do tego, żeby wybrali się na śniadanie, obiad czy kolację właśnie do Twojego lokalu. Czego zatem nie może zabraknąć na takiej witrynie? Podpowiadamy./p>

Menu to absolutna podstawa

Branża gastronomiczna do przede wszystkim różnego rodzaju restauracje, ale również kawiarnie. Aby zyskać wiarygodność i zachęcić klientów do odwiedzenia właśnie Twojego lokalu, Twoja strona internetowa powinna wyróżniać się na tle innych. Warto zatem postawić przede wszystkim na nowoczesne rozwiązania, a więc szybkie ładowanie się treści oraz piękne zdjęcia, które będą przedstawiały nie tylko wnętrze lokalu, ale również serwowane przez Ciebie dania. Ważna jest również intuicyjna i przejrzysta nawigacja. Jest to bowiem najlepszy sposób na to, żeby zachęcić klientów, aby pozostali na stronie na dłużej i dokładnie przejrzeli jej zawartość.

Oczywiście absolutnym must have jest zakładka „menu”. Musi być regularnie aktualizowana, tak żeby klienci mogli wybrać dania, które zjedzą jeszcze będąc w domu. Dzięki temu nabiorą na nie ochoty i chętniej wybiorą się do konkretnego lokalu lub po prostu złożą zamówienie telefoniczne.
W menu warto nie tylko napisać nazwę dania, składniki oraz cenę. Dobrym zwyczajem jest umieszczenie obok również zdjęcia potrawy. Oczywiście nie może być to fotografia pobrana z internetu. Warto własnoręcznie sfotografować dzieło kucharzy, a następnie umieścić je na stronie internetowej.

Wypełnij brief

Oferta również ma znaczenie

Odpowiednio skomponowane i przejrzyste menu to jedno, jednak oferta także ma ogromne znaczenie. W końcu w Twoim lokalu mogą być również organizowane różnorodne uroczystości. Mowa tutaj przede wszystkim o komuniach, urodzinach czy weselach. W zależności od powierzchni Twojej restauracji, a przede wszystkim od Twoich możliwości, możesz zadecydować o tym, które z przyjęć chcesz u siebie organizować. Zadbaj o to, żeby dokładnie opisać ofertę w tej zakładce, tak jak zostało to zrobione na stronie restauracji Pod LELIWĄ . Treści są tutaj przeplatane zdjęciami lokalu i potraw, co jest bardzo dobrym wyborem, ponieważ daje potencjalnemu klientowi ogląd tego, jak konkretna uroczystość może wyglądać.
Wypełnij brief

Nie zapomnij o zdjęciach

Każdy doskonale wie o tym, że jemy przede wszystkim oczami. To dlatego strona internetowa każdej restauracji powinna być bogata w różnego rodzaju zdjęcia potraw przygotowanych przez kucharzy, ale również samego lokalu, który jest właściwie przystrojony, w zależności od konkretnego przyjęcia. W tym miejscu na pewno warto umieścić również osobną galerię zdjęć, która będzie na bieżąco aktualizowana. Przecież wystrój restauracji nieustannie się zmienia, a więc zdecydowanie warto pokazać klientom, dlaczego warto odwiedzać ten konkretny lokal.

Wypełnij brief

Czy robić zakładkę „kontakt”?

Jak najbardziej! Zakładka „kontakt” jest bardzo istotna dla funkcjonowania każdej restauracji. Wielu potencjalnych klientów szuka jej automatycznie, kiedy chcą się skontaktować z danym lokalem w celu zarezerwowania stolika na kolację czy zorganizowania konkretnej uroczystości. W tej zakładce powinien się znaleźć adres lokalu, ale również numer telefonu oraz adres mailowy. Warto również umieścić tam mapkę oraz formularz kontaktowy, co znacznie ułatwi komunikację z firmą.
Wypełnij brief

Co z dowozami?

Wiele restauracji oferuje dowozy dań w miejsca wskazane przez klienta. Często jest to ich prywatny dom, ale również biuro, w którym pracują. O możliwości dowozów warto poinformować, przygotowując dedykowaną im zakładkę. To ważne, ponieważ jest jasnym sygnałem dla klienta, że może on zamówić posiłek pod wskazany adres. Bardzo istotne jest to, żeby w tym miejscu umieścić informacje na temat czasu dowozów, a także jego kosztu.

Wypełnij brief

Podobne

Strona internetowa dla gabinetu psychologicznego

Coraz więcej osób chętnie korzysta z usług psychologów. Gabinetów psychologicznych jest jednak sporo, a profesjonalnie przygotowana strona internetowa jest najlepszym sposobem na to, żeby przedstawić swoją ofertę pacjentom.

icon Czytaj dalej

Case study: Stworzenie strony internetowej dla restauracji Pod Leliwą

Branża gastronomiczna w Krakowie jest bardzo rozwinięta, a więc wybicie się na tle konkurencji to trudny orzech do zgryzienia. Restauracja pod Lewiwą zyskała przejrzystą stronę z łatwą nawigacją, która zachęca potencjalnych gości do odwiedzenia ich lokalu. Kolorowe, poruszające się zdjęcia, a także spacer po restauracji sprawiają, że witryna jest nowoczesna, przyciąga uwagę, a użytkownicy zostają na niej na dłużej.

icon Czytaj dalej

Gotowy szablon czy autorska grafika? Co wybrać na swoją stronę internetową?

Strona internetowa to najlepszy sposób na to, żeby wyróżnić się na rynku, niezależnie od branży, w której się obracasz. Konkurencja jest jednak spora, a więc warto postawić na oryginalność. Czy zatem skorzystanie z gotowego szablonu będzie dobrym wyborem? Może lepiej stworzyć dedykowaną grafikę? Każde z rozwiązań ma swoje wady oraz zalety.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.