GA: Pozycjonowanie - uczciwi wykonawcy a oszuści. Jak nie dać się oszukać? | Wojoweb

Pozycjonowanie – uczciwi wykonawcy a oszuści. Jak nie dać się oszukać?

Trudno nie zauważyć potencjału, jaki kryje się w usłudze pozycjonowania. Jest to najlepszy sposób, aby zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej, co docenia coraz więcej firm. Działania agencji marketingowej muszą być jednak skuteczne. Po czym odróżnić uczciwych wykonawców od oszustów? Przekonaj się co zrobić, aby nie dać się oszukać.


To ustal przed podpisaniem umowy

Wiele elementów można, a nawet trzeba ustalić przed podpisaniem umowy. Przede wszystkim skup się na takich kwestiach, jak czas jej trwania oraz sam okres wypowiedzenia. To ma naprawdę ogromne znaczenie dla całego pozycjonowania Twojej strony. Oczywiście unikaj jak ognia dokumentów, których nie można rozwiązać! Standardem jest zazwyczaj trzymiesięczny okres wypowiedzenia.

Co powinno znaleźć się w umowie na świadczenie usług pozycjonowania? Na pewno takie kwestie jak zakres działania. Ustalcie z góry, co ma zostać wykonane, a przede wszystkim, jakich wyników oczekujesz. Wspólne cele są w tym przypadku absolutną podstawą i tylko wtedy istnieje szansa na to, że firma spełni oczekiwania klienta. Co ważne, w umowie warto również zawrzeć adnotację o tym, że agencja zobowiązuje się realizować działania tylko z zakresu White Hat SEO. Oczywiście warto także ustalić z firmą częstotliwość raportowania poszczególnych działań.


Zwróć uwagę na osiągnięcia firmy

Wybierając konkretne przedsiębiorstwo zwróć uwagę na wiele istotnych czynników. Przede wszystkim skup się na tym, jak długo agencja istnieje na polskim rynku. Trzeba przyznać, że posiadane doświadczenie, wiedza oraz umiejętności mają ogromne znaczenie. Ponadto kluczowe jest również skupienie się na tym, jakie firma posiada osiągnięcia. Na pewno chwali się tym w swoim portfolio. Z jakimi markami wcześniej współpracowała?

Zazwyczaj firmy pozycjonerskie udostępniają dane dotyczące wzrostów widoczności wśród swoich klientów. Zdecydowanie jest to dobry znak, a więc warto porozmawiać o tym z przedstawicielem, z którym nawiązujesz kontakt. Oprócz tego kluczowe jest to, aby zapoznać się z opiniami o firmie, jakie można znaleźć w sieci. Dzięki temu przekonasz się, czy są one pozytywne. Oczywiście najlepsi specjaliści cały czas się szkolą i biorą udział w branżowych wydarzeniach. O tym także warto porozmawiać z firmą, z którą chcesz nawiązać współpracę.

Podobne

Czy Google Ads są skuteczne? Na co zwrócić uwagę i co zrobić, żeby kampanie tekstowe i Google Zakupy były skuteczne?

Świadomi przedsiębiorcy stawiają na rozwój w sieci. Dziś skupimy się na Google Ads. Czy takie kampanie są skuteczne?

icon Czytaj dalej

Czy pozycjonowanie jest skuteczne?

Każda firma, która chce się rozwijać poszukuje nowych metod na pokazanie się odbiorcom. Czy jednak to pozycjonowanie, o którym mówi tak wiele agencji SEO faktycznie przynosi oczekiwane rezultaty?

icon Czytaj dalej

Google Ads – dla kogo to dobry kanał reklamy?

Chcąc wypromować swoje działania w internecie, szukamy różnych rozwiązań. Jednym z najpopularniejszych jest Google Ads. W tym artykule odpowiemy na pytanie – kto powinien sięgnąć po rozwiązanie, proponowane przez światowego giganta i na czym ono polega.

icon Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Jeśli masz pytania lub chcesz lepiej poznać naszą ofertę – zadzwoń lub napisz. Możesz też umówić się na spotkanie z nami przy przepysznej kawie.