Subskrypcje a abonament
Na pierwszy rzut oka subskrypcja może kojarzyć się z abonamentem. Różnice jednak tkwią w szczegółach. W obu przypadkach pobierana jest określona opłata raz w miesiącu. Odstąpienie od abonamentu najczęściej wiąże się z karami umownymi. Uiścić je musi strona, która zerwie taką umowę. Gdy klikniesz subskrybuj co znaczy również, że będziesz regularnie opłacać daną usługę lub produkt, nie jesteś w tak trudnym położeniu w razie rezygnacji. Subskrypcję można bowiem anulować w dowolnym momencie, bez widma kar umownych.
Na jaką formę płatności postawić na portalu lub w sklepie internetowym?
Dziś mamy cały wachlarz możliwości uiszczania płatności za konkretne produkty lub usługi. Możemy nie tylko zapłacić z góry lub przy odbiorze.
Możliwości jest naprawdę wiele:
- BLIK,
- Karta płatnicza,
- Karta kredytowa,
- PayPal,
- Płatność odroczona,
- Płatność ratalna,
- Subskrypcje i cykliczne,
- Bony zakupowe,
- Vouchery,
- Przelew bankowy,
- Bramki płatności,
- Portfel elektroniczny.
Nawet, jeśli jako właściciel sklepu internetowego preferujesz tylko jedną z podanych wyżej płatności, warto pamiętać, że klient nie musi podzielać Twoich upodobań. Dobrze jest więc zaoferować mu jak najszersze możliwości opłacenia zamówienia. Jeśli nie znajdzie opcji, która będzie mu odpowiadać, może swoje kroki skierować ku konkurencji. W dobie sprzedaży internetowej nie będzie to dla niego proces ani czasochłonny, ani skomplikowany.
Szybka wycena